Manovi Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 http://elefun.no/p/prod.aspx?v=20387 Noen som vet om denne bilen er egnet for drifting? Er det bare og bytte hjul eller er det mer som må til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Det vi trenger å vite er egentlig HVA vi trenger for å få en grei drifte bil Hvilken merke og modell av bil som lønner seg å kjøpe. hva en evt må modde på en bil for å få drifte setup osv. Hjelper ikke å sitte på bruktmarkedet for RC biler når man ikke vet hva man skal se etter Tips og triks mottas gledelig for nybegynnere som står på bar bakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hpi sprint fungerer nok greit nok til og begynne med. Men skal du kjøre ute så må du være ops på at det bruker og komme småstein/grus opp bak, slik at den tar knekken på reim og tannhjul. "Det gjorde det hos meg." Men jeg skal ta og bygge igjen hullet som er under motoren og rundt reima, da regner jeg med at det fungerer greit. Ligger video av min sprint med børsteløs motor nederst på side 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Som sagt er vi blitt litt bitt av drifte basillen og ser ut ikke ut som du driver med det Men du mener kanskje at HPI Sprint er bra som drifter? Hva slags mods må evt gjøres for å få den "driftedyktig" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hpi sprint egner seg IKKE til drifting, kompis hadde det og den var helt umulig selvom han hadde driftingoppsett, kan anbefale sakura zero som en veldig god begynnerbil men dette er en roller uten motor servo osv. Men og skru dette sammen gir også en god del erfaring som er verdt og ha med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Jeg har hørt det helt motsatte, Sprint er en meget godt egnet begynnerbil til drifting. Ligger også bråtevis med videoer på youtube som viser at det fungerer. Kan ikke skjønne at det skal gjøre så stor forskjell med en Sakura egentlig. Hjulvinker og oppsett kan justeres..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hmm vanskelig å gjøre seg klok på dette trenger litt mer innspill fra noen som er i miljøet? evt hvem kan man ta kontakt med for å få litt råd fra innsiden? Å dra til min lokale RC forhandler tviler jeg på er en god ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Norwegian Modellers er en nokså seriøs aktør, hvertfall var de det back in the days da de holdt til i Oslo også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Norwegian Modellers er en nokså seriøs aktør, hvertfall var de det back in the days da de holdt til i Oslo også. Var en tur på Norwegian i helgen, var ingen drifter der Men drar ikke til BMW for å finne ut hva slags felger du skal ha på bilen for fet fitment, som sammenligning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Selger et Schumacher sst axis pro chassi med en delebil for 1000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hva med å ta en tur til Drammen, er en del som kjører drifting der. Bygget som huser Bowling1 i 2. etasje og som tidligere hadde gocart i 1. etasje har visstnok bane og aktivt driftingmiljø uten at jeg har vært der selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hva med å ta en tur til Drammen, er en del som kjører drifting der. Bygget som huser Bowling1 i 2. etasje og som tidligere hadde gocart i 1. etasje har visstnok bane og aktivt driftingmiljø uten at jeg har vært der selv... Ja tenkte det kunne være en god ide, der må det være noen som har litt peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Da blir det tur til Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Litt for sent ute for dette http://www.radiostyrt.no/showthread.php ... n-Rc-klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 ser bra ut på film hvertfall, men er vist ikke noe særlig driftebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå