Hakon Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hva med -50 i sibir.... eneste jeg forbinder med Sibir... Kulde og straffearbeid...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ...no kjem snøen...på vestlandet. På tide! Jippiiiiiii ...så vart det bråstopp etter 5 cm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Har vært ute med snøfreseren to ganger siden i morges, og nå ligger det jaggu meg 10- 15cm her igjen . Bildet er tatt for 10min siden, og som dere ser så laver det ned fortsatt. Blir nok en runde eller to med fresern imorra også . Til uka er det også meldt at Sibir kulda kommer til våre breddegrader, så da blir det rundt 15 kalde . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Har vært ute med snøfreseren to ganger siden i morges, og nå ligger det jaggu meg 10- 15cm her igjen . Bildet er tatt for 10min siden, og som dere ser så laver det ned fortsatt. Blir nok en runde eller to med fresern imorra også . Måtte ut jeg også.. men sikkert med litt større redskap () enn deg (traktor + snøfres). Fresa ca. 13:30.. dama kom hjem en time senere, og kunne såvidt se antydninger til at noen hadde gjort et eller annet. Ikke et spor engang. Og det snør fortsatt her også (såklart). Driiitmoro å kjøre for tiden! Til uka er det også meldt at Sibir kulda kommer til våre breddegrader, så da blir det rundt 15 kalde . Jøss.. er 3-4 minus her nå. Og jeg trodde det var meldt plussgrader til søndag? Er misunnelig på dama jeg, med full warmup-pakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Hmmm...jeg kommer ikke inn i bilen fordi den bekledd med et nesten 1 cm tykt islag...ikke bare bilen, men hele Danmark er bekledd med et tykt islag. Det er livsfarlig å kjøre bil nå og politiet fraråder da også folk fra å kjøre bil under de nåværende omstendigheter... Tar bilder litt senere når det blir lyst ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 ...no kjem snøen...på vestlandet. På tide! Jippiiiiiii ...så vart det bråstopp etter 5 cm! Regn der ute? Eller berre oppholdsver? Har vel komme mellom 20 og 30 cm her, og snøar fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Slik så det ut når jeg kjørte hjem fra jobben i dag, dette er ved løren i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Her har vi full storm og tak plater fer å flyg over alt. står brannvesnet å sperrer veien. sånn ser det ut rett utenfor vinduet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Ja har kommet endel på Toten også, så har vel 60-70cm nå tror jeg. Har ikke målt, men er ihvertfall såpass.. Hadde det ikke vært for mildværet som var for noen uker siden hadde vi hatt over meter'n.. Så måtte ty til freser'n i dag jeg også.. En helt rå Honda 5,5hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 hadde faen meg kommet drøyt mye snø her i natt og! måtte nærmest grave frem bilen! enda godt vi har nabo'n til å brøyte oppkjørselen (300m) og gårdsplassen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Her er det blankis med snøfokk oppå. Sleit faen meg med å komme opp oppkjørselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 snø + bred lastebil + smal vei + at plogen har ploga for bredt = Så lenge man har traktor så går det greit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Her har det snødd som pokker. helt kaos jo. har nå måt veien inn til huset 3 ganger idag og nå er det faen meg like mye!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 litt snø og masse vind. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 har kommet ca 60-70 cm m snø hær nå tror j..fikk nesten ikke opp døra ut idagtidlig!på vei til jobb igår låg j bak snøplogen, så kjører jaggu snøplogen i grøfta, så kjørte forbi plogen j.. kjørte i minst 30cm snø med BMW'n.. jaggu er den bilen konge på vinter føre! hehe.. .. fy faen, j har litt snø brøyting også..er en time kjøring m traktor og fres, så er ikke så mye.. j har jobb atpåtil så vanskelig å holde veiene oppe, heldigvis har jeg bare privat veier til folk som er borte på jobb om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå