Gå til innhold

kræsja speil mot speil


shadow
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dette kan vel ikke være så vanskelig vel??? bare tanken på å blande inn et forsikringsselskap er jo insane.begge speilene tilsammen kan ikke måle seg med tapet på å bruke forsikringen.dette er noe de fleste veit at dette blir "skylddeling",med mindre ene parten veit at dette er 90% hans skyld og får samvittighrtskvaler :lol: eller et vitne har sett det hele.

men når uhellet er ute så virker det som folk blir helt sinnsyke bare ved tanken på å kanskje måtte innrømme litt skyld å måtte kvitte seg med en tusenlapp.

husker godt en episode der jeg kom rundt en smal sving i ca 50kmt og plutselig møtte en bil front mot front.jeg måtte helt ned i grøfta og nesten i fjellhammeren,mens han andre kastet bilen over på sin side igjen i panikk.speilene røyk og begge stoppet.jeg tenkte at dette er jo grei skuring,jeg bare gir han mitt kontonr og ferdig med det.....men den gang ei.ut av andre bilen kommer en rasende og kokrød 70åring skrikende mot meg.påsto at jeg hadde komt i altfor stor fart på hans side av veien og at han nesten sto i ro.skulle til og med ha navnet mitt for å anmelde meg. da skal jeg innrømme at jeg blei en smule forbanna.ikke pga speilet men hans oppførsel.

siste som ble sagt i den saken var at "navnet får du ikke,men kan jo se om den senile hjernen din klarer å huske skiltnummeret...."

og slik ender stort sett slike saker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det er mulig og gidde og bry seg sier jeg bare.. du kan si at han var for nære deg og motsatt.. kjøp deres egne speil og gi f*** :lol:

hadde ikke gitt fyren et eneste kronestykke når speilet mitt hadde blitt like ødelagt jeg hvertfall.. å det og i det heletatt nevne forsikringsselskap opp i dette er nå Hvertfall lite smart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en kammerat jeg.. midt i en sving.. det lå en bil forran han.. og han så ut som han hadde tenkt å kjøre forbi på sletta etter svingen.. for han lå mye lenger ut i veien enn han i bilen forran.. Jeg blei jo jævelig redd da.. og la meg utenfor streken på min side.. BANG sa det.. speil mot speil.. tipper vi hadde omtrent 80 begge to..

Han skjønte at det var hans egen skyld.. så kan kjøpte nytt speilhus, glass, deksel til speilhus og lakkering.. kom på 3900 :shock:

Syke priser på Opel deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hatt et par slike selv.

En på vei fra Rjukan, i min E30 325 (den bilen gikk bra gitt-hehe)

Som den aktive sjåfør man er, så traff jeg på en Honda på det trangeste partiet der (før tunnelen, nesten på toppen av bakkene)

Det smalt skikkelig, og hun ble sinnsyk, det endte med skyld deling.

Men jeg ble skjelt ut, og BMW'n min ble brukt som påskudd for idioti kjøring...

Det endte med at vi betalt hvert vårt speil.

en annen gang sovnet jeg ved rattet, guffent...

da ble det også skyld deling-ikke kult!

så betalt ditt speil, så tar han sitt eget, alt annet er tull!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier! Men prøv å ta det gjennom forikrings selskapet Jeg satt på med en kompis engang, så kom vi i ganske stor fart over en bakketopp(130 km/t), vi skulle hoppe, er ganske smal vei der. Og i det vi kommer over bakketoppen og bilen letta så kom det en annen bil oppover i bakken, også i en helvetes fart, tok speila til hverandre.. Det ble det forsikringssak av, da begge kjørte for fort ble det selvfølgelig ikke nevnt noe om det..

Dette ordner Darwin opp i på sikt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,når man kjører på folk med vilje så. FORkjørsrett heter det,ikke PÅkjørselsrett.(er bare trikken som har det) Dessuten skal man være hensynsfull i trafikken husker du vel fra kjøretimene?Hjelpe og slippe folk fram?.. Tunge kjøretøyer trenger masser av tid og plass så uten hjelp fra medtrafikkanter er det j.. vanskelig. Dessuten hendte nevnte hendelse i en 50 sone.Drittunger i fars bil holder ikke grensene heller,akkurat som småfeite 50åringer i ny bmw og kvitteringa på veiavgiften i lomma :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... rutetider og passasjerer som vil på jobb el hjem.. tror nok at jeg kommer inn ja. Inn skal den om vi så skal grine begge to :lol:

Resultatet av at bussen ikke kommer ut av busslomma i Oslo er to muligheter (for vi klager hvis dette er et problem): senket hastighet eller et fareskilt som varsler problemet.som f.eks på ring 3. Smeller du da så må du jo forklare hvorfor du ikke hadde bremseberedskap når fareskiltet varslet om busslomma rundt svingen. Prøver dessuten å være rask så jeg ev blir påkjørt langt bak el best-i hekken. da er jo saken biff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg Håkon :) Ja det er ett bra kick :) Vi tok en fugl i lufta engang, med en E34. Men jeg har ikke hoppet noe særlig med BMW, var for redd for den til å hoppe. Men med andre vrak er det jo morsomt :) Men det er skummelt også, og ikke lurt å gjøre. Noen kompiser av meg hoppet litt skjevt å knakk en lyktestolpe 2meter oppi lufta, etter det har jeg holdt hjula på bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...