ChrZZ Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Vel jeg har tatt den litt ut iår mht julegaver...Jeg har nemlig kjøpt meg ny E90 gitt 2006 mod 318 i sedan, i Le mans blue (altså full M pakke, bestiller man denne fargen, MÅ man ha M pakka..) 17" vinter og 19" sommer. Bilder av den hadde nesten vært min julegave, fra deg til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 ChrZZ Hmm, det kan vel ordnes kanskje, har hatt den under en uke, så ingen bilder tatt om enn så lenge. Men la meg se hva jeg kan få til i helga. Føler meg nesten som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Min får følgende julegaver.Slissa og hullborra skiver foran.Krystall/sota baklykter.Ny is leppe,sota blinklys på skjermer.Lille kjørecomputern.Og har fått følgende i førjulsgave.Nytt varmeapperatsregister og frosteveske.Samt ny basskasse med porter opp i hattehylla og nye høytalere i hattehylla.Og gardin i bakruta=)Og blir kanskje ny lakk litt etter jul.Så det må vel bli bra te jul=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer1 Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Julesnop til bilen 2005 blir SonyEricsson Bluetooth Car Handsfree HCB-700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Fikk en pakke fra Koed i går med gaver til gobilen: - Høyre tåkelykt med ramme (erstatter den som ble knust av isklump litt over to uker siden ) - Tåkelyktsett i klarglass. - Varmeskjold og kaldluftsrør til K&N filteret. - Nye frontblinkere var ikke med, men ettersendes. Alt dette var så billig at jeg ikke vil tenke på å nevne prisen i frykt for at "våre" forhandlere skal gremmes noe aldeles forferdelig Forresten godt å tenke på at man begynner å bli ferdig. Nå er det bare de evinnelige baklyktene igjen....hva skal man velge og hvor finner man en bra pris? Det evige spørsmål.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Min BMW får ikke en julegave i år, men det er akkurat bestemt at den skal få lov til å være med til den franske Riviera for tredje gang sommeren 2006... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Min får nytt 325 innsug om det kommer frem i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Min får montert på 97 mod grill/list + fk svarte angel eyes Tror det kommer til å gjøre susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Min BMW får ikke en julegave i år, men det er akkurat bestemt at den skal få lov til å være med til den franske Riviera for tredje gang sommeren 2006... Ble det ikke noe E90 325i/320D på deg iår altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Min BMW får ikke en julegave i år, men det er akkurat bestemt at den skal få lov til å være med til den franske Riviera for tredje gang sommeren 2006... Ble det ikke noe E90 325i/320D på deg iår altså? Nei...jeg avventer situasjonen pga. manglende lyst (!)... Jeg skrev i et annet innlegg at et par kollegaer på jobben akkurat har kjøpt seg hver deres pent brukte E39 og det har påvirket meg til litt ettertanke. Tre vesentlige faktorer spiller en rolle i denne sammenheng og den viktigste er at selvom E90/E91 uten tvil er E46 teknisk overlegen...liker jeg ikke designet. Jeg kan naturligvis leve med designet, men det påvirker meg ikke positivt til å få lyst til og kjøpe bilen...og det er litt trist. En annen viktig faktor er de mange tilbakemeldingene vedr. barnesykdommer...jeg husker hvordan dette var på både E36 og E46...og det orker jeg ikke. Den tredje faktoren er at jeg egentlig er ganske tilfreds med min BMW...nå har den snart kjørt 70000 Km uten problemer (dog en ødelagt katalysator, men den betalte BMW uten diskusjon). Så...jeg avventer situasjonen til sommeren...den nye 3-serien står der i salgshallen skinnende og blank når den tid kommer også...det haster ikke... http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=136485 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Min E28 M535i får nytt hjerte. E28 M5 3,5 ltr,som er oppgradert av Hartge. Motoren heter H35-24. Skal bli moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Min får; Sorte De lykter,sort grill, sorte blinkers framme + siden. Nye framskjermer og racingstol Blir nytt hjerte utpå nyåret + et større hjerte til overhaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Min fikk et brukt nesten ubrukt komplett understell det skal på i romjula. og en isleppe som også skal på Håper bare ikke den blir for lav med 60/40 apex senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 min får nye vinterfelger. 16" Rial LeMans. hakket bedre enn 15" stålfelger med hjulkapsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå