Gå til innhold

Andre "aksepterte" merker

RWDF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For ikke å nevne Dodge Charger R/T 440 Hemi 1970, værste muskelbilen som rullet ut fra Detroit på den tiden :wink:

Hehe! Tøff nok den, men Challenger'n er mer tiltalende utseendemessig. Fronten på Charger minner meg om en støvsuger :P Er vel ikke så veldig stor forskjell i utseendet på Challenger og Charger, men stor nok til at førstnevnte er finere å se på forfra. Fra siden og bakfra ser de bra ut begge to. Min mening hvertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å nevne Dodge Charger R/T 440 Hemi 1970, værste muskelbilen som rullet ut fra Detroit på den tiden :wink:

Hehe! Tøff nok den, men Challenger'n er mer tiltalende utseendemessig. Fronten på Charger minner meg om en støvsuger :P Er vel ikke så veldig stor forskjell i utseendet på Challenger og Charger, men stor nok til at førstnevnte er finere å se på forfra. Fra siden og bakfra ser de bra ut begge to. Min mening hvertfall :wink:

hehe støvsuger var det første som falt meg inn også..meget stygg i trynet den jankien.men jeg er nødt å si jeg har kjørt flere amerikanske biler, hva er det med den dårlige responsen i styringa på disse bilene.må sitte å "ratte" hele tia for å i hele tatt holde dem på veien..alt over 100kmt en seriøs utfordring..amerikansk er ikke min favoritt:foruten den som dem brukte i gone in 60 sec..tøff. ellers er det bmw, porsche,audi, i den rekkefølgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, støvsuger faktisk. Det er jo fronten som er tøff, og tøffest på 1970 synes jeg. Helt ren front, uten lykter. Forskjellen på Charger og Challenger-fronten er i hovedsak at lyktene er skjult bak et panel på Chargeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man heller burde spørre seg selv om det finnes andre aksepterte bilmodeller enn om det finnes andre aksepterte bilmerker. De fleste bilprodusentene har en eller flere modeller som objektivt vurdert er både teknisk og kjøremessig bra biler. BMW har ikke patent på hverken "fahrfreude" og/eller evnen til å lage sofistikerte bilmodeller, men det er få om noen bilprodusenter utover BMW som kan oppvise en tilsvarende kontinuitet når det gjelder bilmerkets grunnleggende konsept...dog kanskje med et lite unntak når det gjelder Porsche og Ferrari... :wink:

Jaguar XJ8 3.5 Sport tror jeg er den bilmodellen jeg for tiden har mest lyst på ... :D

2004-Jaguar-XJ8-1280x960.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man heller burde spørre seg selv om det finnes andre aksepterte bilmodeller enn om det finnes andre aksepterte bilmerker. De fleste bilprodusentene har en eller flere modeller som objektivt vurdert er både teknisk og kjøremessig bra biler. BMW har ikke patent på hverken "fahrfreude" og/eller evnen til å lage sofistikerte bilmodeller, men det er få om noen bilprodusenter utover BMW som kan oppvise en tilsvarende kontinuitet når det gjelder bilmerkets grunnleggende konsept...dog kanskje med et lite unntak når det gjelder Porsche og Ferrari... :wink:

Jaguar XJ8 3.5 Sport tror jeg er den bilmodellen jeg for tiden har mest lyst på ... :D

2004-Jaguar-XJ8-1280x960.jpg

Jepp Jaguar XJ8 3.5 Sport er heilt klart ein lekkerbisk!

Eller nye Porsche Cayman?

splash-image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Jaguar XJ8 3.5 Sport er heilt klart ein lekkerbisk!

Eller nye Porsche Cayman?

En Cayman S står helt klart høyt i kurs, men hvis kone og barn skal være med er ikke en Jaguar XJ8 3.5 med V8, 262 HK og aluminium chassis så dum... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...