_Mayhem_ Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Hagenisse: Heldig du som i det hele tatt kommer deg inn i garasjen. Tar nedi hver gang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Tenker du nå med snøen eller sånn generelt? Jeg brøytet bra på vei ned i garasjen i dag. Ta nedi vet jeg alt om når jeg har på splitterne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 generelt. Skal montere cupwings i mårra. da blir det jo enda lavere. Men hva gjør man ikke for utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Ca så mye snø er det på sørlandskysten for øyeblikket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Finfint bilde ... fine lys .. men kjip Grill... ser veldig skitten ut...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Ser ikke vitsen med å montere styling på vintern. Mynta på Mayhem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Er i grunn så heldig at det sjelden er noe snø her, så problemet er ikke veldig stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Fornuftig plassering av redskapen! Tro det eller ei, men bilen min er faktisk nyvasket, og kunn kjørt 500 meter på E-18 før den ble parkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Lørenskog, Fredag 30 desember kl 16:27 Nyvasket for 2 dager siden, men desverre for kaldt inne i vaskeanlegget til polering. det får komme siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Skal ut og sjå om eg finner den igjen... synest eg såg noko under haugen med snø utenfor Her er det jo f*** meg ikkje snø eller noko... berre is på vegane... grrr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Lørenskog, Fredag 30 desember kl 16:27 Nyvasket for 2 dager siden, men desverre for kaldt inne i vaskeanlegget til polering. det får komme siden. ...jobba ikkje du med ein M5 front?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Stemmer, men den passer ikke en vanlig E60. har forhørt meg, så jeg må visst gå for M-tech hvis jeg skal ha. jeg får se hva jeg gjør.. har et par E60 sportsspeil som jeg også skulle ha montert, men tiden strekker seg ikke til det. Jeg monterer nok speilene i forbindelse med eksosen, så får jeg gjort alt på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Stemmer, men den passer ikke en vanlig E60. har forhørt meg, så jeg må visst gå for M-tech hvis jeg skal ha. jeg får se hva jeg gjør.. har et par E60 sportsspeil som jeg også skulle ha montert, men tiden strekker seg ikke til det. Jeg monterer nok speilene i forbindelse med eksosen, så får jeg gjort alt på en dag. ...ja vert det Svendsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Ja, blir svendsen eksos som skal få ha det gøy med montering av eksos. tenkte jeg skulle lakkere grillen litt igjen jeg. vil ha cromeramma, men kunne tenkt meg å lakkere rillene i bilens farge. tror det kunne blitt bra jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå