Hakon Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Fyrte i gang en gammel dampmaskin jeg hadde stående... noen som har prøvd en slik en?de solgte det på Clas Ohlsen eller hva faen det heter ... Fikk den av Mor da jeg var barn.. litt moro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Spilte volleyball fram til for noen mnd tilbake,da gikk det 3 leddbånd i ankelen sykemeldt siden ja.... I`l be back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Min hobby... nei da. Jeg trente mye tidligre, opptil 2 ganger om dagen tidligre, kardio om morgenen, styrke senere, evt noe morsomt som tennis. Er veldig seriøs i allt jeg går inn for, så jeg hadde et høyt nivå for noen år siden. Er fremdeles ingen liten sprett, så jeg må vel ta opp hansken igjen. Drepen for meg mht trening, er forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Fyrte i gang en gammel dampmaskin jeg hadde stående... noen som har prøvd en slik en?de solgte det på Clas Ohlsen eller hva faen det heter ... Fikk den av Mor da jeg var barn.. litt moro... Er det en slags fabrikk med skorsten, remdrift og det hele...den hadde evt. vi også da jeg var barn. Vi hadde også en ganske artig dampveivals som kunne kjøre (på damp selvfølgelig) 10-20 meter mellom tanking/oppvarming av vann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Fyrte i gang en gammel dampmaskin jeg hadde stående... noen som har prøvd en slik en?de solgte det på Clas Ohlsen eller hva faen det heter ... Fikk den av Mor da jeg var barn.. litt moro... Er det en slags fabrikk med skorsten, remdrift og det hele. Det har naboen min. Lenge sinden vi har brukt det, men så moro det var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå