Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Når feceliften kom i 2002 likte jeg mye bedre den gamle fronten men etter hvert som jeg har vendt meg til den nye har jeg fått mer sansen for den. Spesielt i kombinasjon med M Sport fanger er FL skikkelig lekker. Likte bedre E36 eg enn E46 i begynnelsen, men har begynt å bli vant til E46, og den er skikkelig lekker med ein M Sport fangar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Eg liker faceliften godt eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 ....trur ikkje dette er faceliften, men ein ombygd skjem med bilnlys frå før facelift. Heller ikkje underkant av lykt eller grill er etter facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 voldtatt den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 ...det var vel det som slo meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 En merkelig konstruksjon... faceliftet panser (dog er ikke M3´s panser faceliftet), men gammel grill....lysene er en slags blanding av før-facelift coupe/cab og facelifet sedan/touring + et slags egendesignet arrangement rundt lykteglassenes nederdel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Ser litt photoshop ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Facelift E46 (hvertfall sedan) MÅ ha M-tech2 front og bakfanger. Standardfangerne er alt annet enn fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 går for en gammel M5 når penga renner inn jeg da. med gule blinkers http://img61.imageshack.us/img61/8300/m51zi.jpg' alt='m51zi.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 går for en gammel M5 når penga renner inn jeg da. med gule blinkers En fin bil som jeg også kunne tenke meg... spesielt en Touring med S38B38 motoren på 340 HK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 akkurat den der var veldig veldig pen. er ikke det E38 felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 akkurat den der var veldig veldig pen. er ikke det E38 felger ? For meg ser det ut som M paralleleker 66 felger (jeg er ikke sikker)...de ble evt. levert til E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 akkurat den der var veldig veldig pen. er ikke det E38 felger ? For meg ser det ut som M paralleleker 66 felger (jeg er ikke sikker)...de ble evt. levert til E39... De ble levert til E34 M5 og 850CSi iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 å jeg som trodde treværk var forbeholdt stjerne biler........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 å jeg som trodde treværk var forbeholdt stjerne biler........ Treverk er forbeholdt båtar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå