Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Ronny Kidøy

Alder: 19 (20 i november)

Bosted: Gulen i Sogn

Bil: BMW E36 320 Coupe

Yrke: IKT lærling

Hobby: Bil, data, film, fotball

Har hatt 2 Volvo 940er før eg bestemte meg for å gå til innkjøp av ein strøken e36 :)

velkommen til bimmers=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mit navn er kenneth. tok litt tid før jeg fant ut at BMW er bilen som faktisk er BEST... Har netopp kjøpt meg bmw 520 E34 med stor kjerlighet for denne bilen har jeg planer om og gjøre motoren opptimal og utsende helt orginat men STRØKENT. Jeg jobber som elektrikker i oslo og elsker alt med fire hjul og motor. jeg er 20 år gammel bor på skedsmo sammen min samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Odd Kenneth Tollaksen

Alder: 19

Født: 30.04.1988

Bosted: Bokn i Rogaland

Yrke: Skipslektriker

Sivilstatus: Kjæreste ;P

Bil: BMW 523I E39 96'

Tidligere biler i rekkefølge:

- 520I E34 90' (Solgt)

- Peugeot 605 SLI 91' (Krasjet)

- Honda Accord 2.0IS 94' (Solgt)

Alltid hatt sansen for BMW men har vert kresen til hva jeg ville ha av BMW så det tok sin tid før jeg fikk råd :P

Jobber for tiden som skipselektrikerlærling på en båt som heter Geosund og trives med det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Frank Osland

Alder: 23 (24 i november)

Bor: Førde i S&Fj

Bil: 91- E36 325i m-tech Sedan.

Yrke: Fagarbeider i Akvakultur

Er bilentusiast. Ikkje berre BMW.

Bmw'en eg har idag er min 7. bil og eg er heile tida på utkikk etter nye prosjekt.

Mål for livet er å eie Biler eg drømmer om. Største drøm er for tida E39 M5. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Kristoffer krøger Eliassen

Alder: 19(20 til våren)

Bor: Arendal

Bil: BMW E36 320i sedan

Sivilstatus: fri som fuglen(bor hos mamma)

Yrke: Lærling, Rep tunge Kjøretøyer på Agder Last Volvo, i Arendal.

Litt om meg: er bilentusiast med ti tommeltotter, derfor skrur jeg lastebil og ikke personbiler. elsker alt av biler, untatt franske. går det fort, går det bra ;). Har bare hatt 2 biler, den gamle var en løen w124 som fikk gjennomgå i sine siste dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Robert Nordnes

Alder: 19

Bor: Langesund (Bamble) i Telemark

Bil: BMW 320i E36 Sedan 1991

Yrke: Industrimekaniker (lærling vel og merke.)

Var vel egentlig tilfeldigheter som gjorde at BMW ble min første bil, men har ikke angret et sekund siden.

Har vel egentlig også altid likt og holde på med bil og diverse slikt.

Men dog er best med fastnøkler størrelse 36+ og Kutteskive.

Ellers så er det vel ikke noe jeg kommer på i farta, dere får ta en tur til tråden om bilen min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Shazad khan

Bor: Bærum Sandivka

Alder:23år

Kjøretøy: BMW E36 316 2 stk! 98 mod

driver å jobber på Elkjøp Sandvika som selger, er under utdanning, på BI som Eiendomsmegler andreåret, gleder meg til å tjene penger så blir d kanskje M3??

og for det første gadd ikke å fullføre politihøgskolen selv om det var kult;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Mads H.

Bor: Ålesund

Alder: 18

Kjøretøy: BMW 518i E28 - 1985

Driver med utdanning til bilskade og lakk. Ellers holder jeg på med BMW'n, hjelper kompiser med sine kjøretøy, heier på Vål'enga, driver med kvinnfolk og så klart :D

Neste bil? Ønsket er E36 eller E34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn:Petter Røsdal

Alder:24

Yrke:prosessoperatør og maskinfører ved elkem aluminium mosjøen

bosted:kjemsås i mosjøen

sivilstatus:pendler til trondheim:P

Lenge vært medlem i bimmers, men aldri skrevet noe her.. har nå min andre bmw.. har hatt en toergolf, før jeg så lyset og kjøpte meg en 1995 320coupe, hadde den i fire år, påkostet den masse. den går nå i kristiansund(xv48107).

nå har jeg en 2004 320dT med full m-sportpakke.. bilen er mysticblau, med en god del utstyr. av modifiseringer kan jeg nevne Diesel Power justerbar powerboks, jr filter, modifisert luftinntak, fjerna katalysator, simmons japsebakpotte, stabstag i motorrom,

original xenon i nærlys, ettermontert xenon i fjern og tåkelys, strobeblitzer i tåkelys og blinklys framme, strober i blinkers bak, angeleyes fra gs bildeler, original solfilm bak, solfilm sideruter framme, og coated frontrute..hmm.. skulle vel være alt.. hehe. jeg som ikke skulle bruke penger på denne bilen.. :) hehe.. familierakett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da får jeg la skrivkløen min gå litt ut over denne tråden da :)

Synes det er litt kjedelig med sånn oppramsing, så jeg forteller heller :D Jeg har da siden fødselen min i 1989 gått under navnet Lars, og har spasert mine aller fleste sted på den kjære byga "mi" Helleland (7 mil sør for Stavanger), som jeg alltid har bodd i.

For tiden går jeg på skole (3.året idrett), men har samtidig avløyserjobb samt "vikar" på Nortura Egersund (tidligere Gilde Vest avd Egersund) som forøvrig er Norges største slakteri av storfe! Har jobbet her i to sommerferier, samt masse fridager, og diverse høstferier ol :) Har alltid vært en mann med interesse for penger, men har desverre også en tendens til å være flink til å bruke dem opp... Det positive må vel da være at jeg er flink til å bruke dem på "skikkelige" ting; denne gutten kjøper ikke mat på skolen, han smører med seg :wink: Dette fører oss videre til kjøretøyene jeg til nå har investert i:

Den første var en Honda SFX jeg kjøpte fra bror min. Sprek som juling :D

Image Hosted by ImageShack.us
By hyggmaister at 2007-11-01

Fjern sfx klistra å legg til noen fartstriper så har du min :P

Denne er nå "solgt" videre til minstemann i familien, som skal ha glede av den om et par år :)

Etter et år med moped, var det imidlertid nok. Jeg vurderte mc i starten, men fant det for dyrt. Nå fikk det være nok. 8.Februar sto Derbi GPR'n i gardsrommet, flette ny :love:

Image Hosted by ImageShack.us
By hyggmaister, shot with FinePix F10 at 2007-11-01

Image Hosted by ImageShack.us
By hyggmaister, shot with FinePix F10 at 2007-11-01

Var ikke værre enn å sette i sikringen til eksosventilen. så ble det vel en 28 hk, gikk som ei kule! Hadde MANGE herlige km (12000 på en sesong tror jeg, fikk lappen 26mai 2006) med denne, og skulle ønske jeg aldri hadde trengt å selge den :cry:

Men så var det jo over til bil da.. :) To-tre artige sammentreff gjorde at jeg endte opp med en bmw :D

Sannheten var at faderen og en kompis av ham skulle gå å hente en midtibusken galant, kjøpt billig over tlf, med mindre de fant fæle feil med den. Bilen var selfølgelig kavrusta, og det var så vidt demperfestene hang fast...Tilfeldigvis hadde kompisen jobbkontor der, så de gikk inn for en kopp kaffe. Der traff de en kollega som hadde en kjærste som hadde en bror som kanskje skulle selge en bmw i distriktet. De gikk for å se, og kom hjem med en bmw istedenfor midtibusken. Prisen var den samme, så jeg brydde meg ikke om dette, og har aldri siden angra :D:D

Bilen var forøvrig ikke særlig pen når jeg fikk den hjem (var sansynligvis ikke vaska på 2 år), men etter MYE kjærlig omsorg og diverse småfix har den fått omtrent denne standen (+bytta til m5 felger, måtte vrake di på bildene):

Image Hosted by ImageShack.us
By hyggmaister, shot with FinePix F10 at 2007-11-01

Image Hosted by ImageShack.us
By hyggmaister, shot with FinePix F10 at 2007-11-01

Image Hosted by ImageShack.us
By hyggmaister, shot with FinePix F10 at 2007-11-01

Har en drøm om å gjøre den til prosjektbil til sommeren...Vi får se hva pengene strekker til :)

Ellers er jeg en gutt med mange interesser: Spiller fotball i Helleland IL selvsagt, som jeg også representerer i langrenn om vinteren :) Har også spilt 8 år i skolekorps, og er lidenskapelig interessert i musikk, og hører forøvrig på det meste av de fleste. Prøvd meg litt på både keybord og gitar :)

Bil og MC er jeg også lidenskapelig interessert i, og mellomtung lappen kjenner jeg begynner å rive ganske mye i meg etterhvert - det var de pengene:/ Nå har jeg jo også en russetid og se frem mot :D Skrur en del hjemme, men når motorblokka skal splittes, overlater jeg arbeidet til mer kompetente personer :P

Av familie har jeg foreldre og to brødre (lille og stor). Fattern er også litt inne i motor-relaterte saker, og "stallen" hjemme bør vel være ganske representert i de fleste klasser:roll:

BMW 318(min)

BMW 320D(far)

Golf TDI (mor)

Mittibusken galant (broder)

Honda SFX (lillebroder)

Fordson-Dexta veteran traktor (far)

Taifun 175cc nyoppusset militærsykkel (nydelig, far)

1 stk skjærgårdsbåt 125hk? (familie)

Tempo moped (ikke i kjørbar stand, far)

Flott eksemplar av Volvo p1800 1962mod (far)

Ellers kan det jo nevnes at det det siste året er solgt en stk GPR og en Volvobåt med innebygd 150hk motor :roll:

Vi bør vel bidra med vårt av avgifter til statenXD Heldigvis har vi besteforeldre med stooooor garasje, samt onkelen/naboen vår oppbevarer traktoren på garden for oss...

Vel, det var det om meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn: jon steinar

alder: 21

yrke: kuldemontør- arbeider hos kjøleteknikk midt norge as

sivil staus: samboer

kjører: 91 mod BMW 525ia, 04 mod hyundai h1(arb bil) og 07 mod Artic Cat dvx400

mine interesser er: fest, damer, biler(d meste på 2og 4 hjul med motor), musikk, hifi,stereo, venner, dama!(hvis hun skulle snuble over denne siden), slalom, motorsport,data, ++++

ellers så kommer jeg fra en plass som kalles meråker i nord-trøndelag men har flyttet til verdal for og arbeide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...