OleEven Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 -Navn: Ole-Even Nebbenes. -Alder: 20 -Yrke: Tømmrer lærling -Utdanning: Utdannet Teknisk Tegner -Bil: BMW 520 IA 24V Vanos 1993 modell -Sivilstatus: Kjæreste -Tidligere bil: Toyota Corolla 1.3L Interesser: Trening, Bil & Styling, Snekkring o.l Bilde av meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Navn: Christian Iversen Alder: 17 Bosted: Haugesund Bil: Bmw e36 318is 93 Kjøretøy atm: gilera runner (scooter ;|) Yrke: Skoleelev (overflateteknikk) Hobby: data, venner, bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Får vell slenge ut litt kort om meg selv: Thomas Hauklien er navnet. Bor i skotselv født 1985 Bil: BMW E36 M3 turbo Hobby: Garasjen\Verkstedet, ellers stort sett alt motorelatert. Samboer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casper Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Navn: Tja, du kan jo gjette... Bosted: Trondheim Yrke: Allmenn-/elektro-elev (kombinert linje, long story...) og butikkmedarbeider/selger/whatever Alder: 1989-modell Bil: 1989-modell E34 520i M20 Andre kjøretøy: 2001 Suzuki Katana (mislykka trimprosjekt) 2006 Baotian Smart-Club-scooter (farsan sin) 2006 Ford Focus (gamlingene sin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Navn; Marius Stensrød Yrke; Energimontør lærling Alder; 19 Eide biler; -Subaru Leone 4x4 1987 (vraka forrige vinter) -Folkevogn Jetta 1987 (Er blitt spiker) -BMW E30 316 1986 (Tja, kan man si den er spritet opp noe?) -BMW E30 320i 1987 (oppusings prosjekt) Hobby; BMW. Alle legger ut bilde av seg selv eller av bilen. Legger ut innmaten av en god M20 jeg da (En av mine M20'r) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 First post! Kjøpte meg nettop min første BMW og fant raskt ut at dette er et forum jeg dermed måtte slutte meg til. Som ny BMW eier kommer jeg sikkert til å ytre noen relativt noobish'e utsagn, so bear with me! Navn: Magnus Årgang: 1979 Utdanning: Bachelor Informatikk ved IFI, UiO Yrke: Programmerer Bil: BMW E46 318i Touring 2000 Bilen over kjøpte jeg av formannen på Bavaria karosseri i Stavanger, og bilen er mildt sagt strøken! Så langt er jeg meget meget fornøyd. Det eneste jeg tenkte kjøpe nå er en MP3 spiller tilkobling til Business anlegget. Av "fine ting" kan man vel i gennerelle trekk nevne: M-styling eksteriør, fikset lakk i sommer, AC Schnitzer senkesett, 2 sett 18" felger (M felger på vinter), sorte sportsseter med alcantara delskinn, sort takhimling, M sportsratt med multifunksjon. Stolt ny eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Fet brakke, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Pen touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Jeg glemte å legge ut bilde av bicepsen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Fin kjærre, plass til ett par gitarer baki der kanskje? Mvh Torstein Livet begynner når en slutter i Opera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Takk Torstein, plass til litt utstyr her ja! Hehe... Eller når en bil seksogseksti, alt ettersom Hvordan er livet på Opera huset om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Jeg glemte å legge ut bilde av bicepsen min hehe, ja, men det var en lenger opp her som ikke glemte det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Takk Torstein, plass til litt utstyr her ja!Hehe... Eller når en bil seksogseksti, alt ettersom Hvordan er livet på Opera huset om dagen? Fuck opp tråden et annet sted da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå