Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Martin Ehrnst

Bosted: Nesodden, Akershus

Alder: 19. 20 om noen mnd.

Bil: E30 323 (prosjekt)

Jobber for tiden som IT-lærling hos aggressive.no, har vel jobbet et halvt år. Det er dermed ikke mye penger til bil om dagen, men det går da framover. (S3TR er snill)

Bor som sagt på nesodden utenfor oslo. Har jo der et lite krypinn sammen med min bedre halvdel :) Fritida går vel mye til bil (da prosjekt, bimmers.no, E30klubben.net - som jeg forøvrig driver, osv) så skjer det jo også titt og ofte at frua trenger sin pleie, så da kan det jo fort bli litt film, fyll og det vanlige folk driver med.

Ikke noe mer å si om den saken, om det er noen som lurer på noe er det bare å spørre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Lars Totland

Bosted: Bergen

Alder: 18år (Blir 19 i april)

Bil: E30 325im

Ja, får vel hive meg på denne tråden som alle andre. Går Vk1 Brønnteknikk på Bergen Maritime VGS. Til sommeren skal jeg i lære i FMC Kongsberg Subsea etter planen. På fritiden skrur jeg mye på bilen. Gleder meg som en unge til Ruskogen i sommer!!

Og er foresten på jakt etter turbomotor til E30, så hvis du vet om noen er det bare å gi beskjed!! :D

Mvh Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden dette er det eneste bilde med både meg og bilen på for det bli dette en gang til da.

Bilde_1.jpg

Er forøvrig 24 år og jobber som fotograf. Kjører 93 mod e-36 320.Har vært en BMW fan i de siste 10 år sikkert. Har ikke så god peiling, men utrolig hva man lærer ved å spørre å grave. Trives i bilen, på treff, på ferie, trening, sofaen, på fest, på fjellet, og i garasjen (som ikke er helt ferdig enda).

Driver antageligvis sjefen min til vannvidd ved å sitte påbimmers.no hele dagen, har ikke nett hjemme enda.

Og helt tilslutt, NEI jeg har ikke slutta å røyke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Stian S

Bosted Heimdal ( 1 mil fra trondheim)

Årgang: 20 gamle år...halveies til 40 som vi sier..

Bil ja!: Golf 4 Tdi 130hk

Bor på heimdal, jobber som montør (ventilasjon) som får hverdagen til å gå..og i helgene så blir det bare kjøring og tilbring til med min bedre halvdel, som jeg sier jeg kjører heller enn å drekk! har mye anna å gjør enn å vær fullsjuk! men er ikke avholdsmann:P å heng sammens med andre tullinger fra heimdal og i fritiden...

Mvh Stian S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 86 model(19år) og heter Bjørn Anders(dobbelt navn suger) :P

Jeg bor like ved Sandvika

Jeg startet akkurat å jobbe som elektrikerlærling på Ørnulf Wiig Innstallasjon AS :)

Jeg kjører en E34 520i som jeg har startet å tenke på å skifte ut etterhvert med noe litt mer sporty, siden jeg nå har fast jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Robert og ble født i 1984. Bor på Tiller like sør for Trondheim.

Jeg går for tiden IT-driftskandidat på IT-akademiet, og regner med å bli utdannet til nerd om et par år.

Kjører en 1992 320i og er fornøyd med det, men har lyst på en E39.

Jeg er glad i musikk av mange forskjellige arter, båre hører på og spiller litt. Tilbringer en del timer foran TVen mens jeg ser på film.

Ellers synes jeg det er fint å sove, og når jeg står opp ser jeg ca sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Joachim Johansen

Bosted: Tverlandet, 2mil fra Bodø

Alder: 18år (19 den 17. februar)

Kjøretøy: BMW E36 320 Coupè (1992)

Jobber på Coop Elektro på City Nord, selger plasma tv'r og kjøleskap omenann. Men har fortsatt ikke fått til og selge en børsteløsvaksemaskin, folk er så kritiske til "ny" teknologi... jaja.

Går nå sisteåret i for og bli flymekaniker og håper på og få meg lærling plass..

hvis ikke så trur jeg skal ta pilot sertifikat i USA. bortsett fra og jobbe dagen lang med skole eller arbeid så kjører jeg bil. jeg kjører så langt pengene rekker 8) og det er ikke altid like lang :( menmen så lenge man får kjøre...

Startet og snakke om at jeg skulle ha meg bmw LENGE før kompisen min engang hadde tenkt tanken... BMW var liksom ikke no stas... men plusslig 1. April 2004 hadde faen mæ jævel'n kjøpt en 1992 BMW E36 320 Coupè

den fikk han bare beholde i 11mnd før jeg kjøpt den :twisted:

Her har jeg et bilde av bil`n... dere skulle sett ansiktet på morra til kompisen min da vi rygga bilen på baksiden av huset :P hu var ikke mye happy :P :P

IMGP1490.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Nino Alexander England

Født: 3. september -84

Bor: Flisa / Åsnes / Hedmark

Kjøretøy: Bmw e34 520i24v -90 med div modifikasjoner..

Opel Rekord -85 (bruksbil)

Jeg går Almenn Påbygning ved Sønsterud Skogskole. Er utdannet skogagronom. Ellers har jeg nettopp dannet meg ett firma. hvilket er ett lydstudio. mine interesser er vel først og fremst min sønn på 6år, musikk og bmw'n min :D

Ellers så er jeg glad i tekniske duppeditter som helst jeg ikke skjønner noenting av.

tja.. ellers så er det vel ikke så mye å si.

snuser ETTAN :D

heihei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Ulf Olsen

Bosted: Lakselv(Finnmark)

Alder: 36 År

Bil: Bmw 520i E39 (98)

Er for tiden arbeidsledig etter at jeg valgte å flytte hjem til nord etter å ha bodd i tigerstaden (Oslo) i 10 år der jeg jobbet i aftenposten.

Ellers så er dette den første bimmern min å jeg er utrolig fornøyd med den. Skulle bare vært litt større motor men jeg fikk den for 110000,- så jeg syntes det vat et godt kjøp.

Ja ja det var vel alt jeg hadde på hjertet denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter så mye som Bjørnar Thoresen og er 25 år. Kommer fra Kr.sund, men bor nå i Tr.heim pga av utdanning til Bioingeniør. Jeg og samboeren min har vært sammen i over 4 år og fikk den 31.01.05 en liten sønn ved navn Christopher Andrè. Gutt nr 2 kommer jan.07 og skal hete Noah Leander.

Vårt framkomstmiddel(merk at jeg ikke skriver "BIL"), er for tiden damas 92 Golf III, som er planlagt avlivet etter endt utdanning. Tanken er vel å vende tilbake til BMW når lommeboka tillater det...

Andre interesser er film, trening med vekter, snike seg unna bleieskift og selvfølgelig bil.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet er Håkon

. Bor på Vinderen i Oslo.

Til vanlig Går jeg på Skole i Oslo, men holder for tiden på med et Eiendomsselsakp/Investeringsselskap sammen med noen andre Business-partnere. ( har desverre ikke aksjemajoritet enda)

På toppen av dette skal et nytt Firma stiftes i nærmeste fremtid ( om alt går etter planen) Ellers driver jeg mye med Squash, Roing, Tennis, og Slalåm (stod aktivt før) Har desverre ingen bil selv, men disponerer for tiden en BMW E32 735ia og en BMW-aktig-Mini Cooper.

må også nevnes at jeg er veldig glad i Sigarer. Ingen ting som å sitte ute en varm sommernatt i Kragerø og nyte en skikkelig God Sigar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...