Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Liten "guttunge" på 17 år fra Oslo og heter Magnus. Fyller 18 i desember og da kjøper jeg pappa sin bil. Det er en 320D E46 som var den første BMW-en her i huset. Ligger tråd ute om bilen både i prosjekt-tråden og bilder/show-off-tråden ;)

Ellers går jeg i læra som elektriker og trener styrke utenom det. Andre interesser er foto, hifi, mobil og det meste som er av elektriske duppeditter.

Stikk gjerne innom her for bilder og info om bilen :D Eller du kan trykke på linkene i signaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Navn: Jonas R.Bergsrud

Alder: 18 år

Bor: Lunner, Hadeland

Jobb: Selger

Bil: Bmw E46 318i

Tidligere biler: for mange..

Er ny i klubben da jeg kun har hatt Audi og VW før. Driver å jobber meg oppover til å bli bilselger da det er den store drømmen :wink:

Ellers driver jeg mye med data, bil og styling.

8zru2f0m1u48rrvb1boy.jpg

prpv0lfo9ikwxch1zjqb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter Joakim og er en liten gutt på 35år som nettopp har kjøpt min 1. BMW. Bor i Oslo og holder på å flytte fra eks-samboern som i flere år har tvunget meg til å kjøre en jævlig stygg Citroën hun kjøpte av sine foreldre.

Kjøpte en 2006 318d "e90" som var gått 5.500. Årsaken til at jeg kjøpte denne var egentlig et kompromiss mellom flere ting. Den skulle ikke koste for mye over 300K, det skulle ikke være en for stor bil, det skulle ikke være noen "familiebil", "konebil" eller 2-seter. Forhjulstrekk var heller ikke noe jeg traktet etter og bilen skulle ha "greit med motor". Kan dog ikke ha for mye da høyrefoten er kronisk tung og jeg frykter for både helse og lappen hvis jeg har for mye under panseret.

968aivhaclqyhs7yk5hk_thumb.jpg

Bilen min.

Rutene er sotet av et firma som driver med slikt. Før det så bilen ut som et glasshus mener da jeg. Har også byttet ut høyttalerne og puttet en sub i bagasjen, siden høyttalerne som satt i originalt i "business"-anlegget var forferdelig dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Thomas J. Fosse

Alder: 19 år

Bor: Kristiansand

Jobb: Tømrer

Bil: BMW 525i 1991 mod.

Tidligere biler: Mitsubishi Lancer 1.6, 1994 mod

Jeg er en gutt på 19 som sagt, fritiden går mye på data, bil og skattefri kveldsjobber. Jeg har store planer om å satse endel penger på bil, men for øyeblikket er jeg blakkere enn ei kirkerotte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, :)

Navn : Ole Andreas Heitlo

Alder : 23 År

Bosted : "Lotto bygda" Verdal i Nord-Trøndelag.

Yrke : Elektrikker offshore i Aker Elektro A/S avd. Midt-Norge.

Status : Samboer med Camilla og snart far til en liten gutt <3

Bilhold : E36 M3GT #109/356 95´mod og E34 520i (m50) 90´mod.

Medlem i BMWCCN-Trøndelag samt banemannskap i banekomitèen.

Andre BMWer jeg har hatt:

* E36 325Ia 1991'mod som hadde rullet 270'000 når jeg solgte den. Dette var også min første bil etter jeg tok lappen. Kjempe bil jeg har masse gode minner fra og som jeg nok savner en del selv om bilene jeg har nå overgår den på de fleste måter f.eks hva comfort (520en) og motor/kjøreegenskaper (GT'en) anngår.

Hvis det er noen som lurer på noe så er det bare å spørre eller se i trådene

om bilene mine (link i signatur) :)

Edit: sist oppdatert 26/3-2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin her, en skrue fra Oslo på hele 20 år. Fy fader, må snart smøres og penetreres med wd-40 jeg =D Hehe!

Jo jeg er opprinnelig oppretter men nå har jeg gått lut lei av det allerede, så etterutdanner meg.

Hittil har jg kjørt 320d, 330d, 320i, og ja.. Ganske mange egentlig, men flesteparten BMW. De jeg har nå kan du se på min profil! Har ikke vært så veldig aktiv på BMW fronten ang. det med treff, men dere vil begynne å se meg mer nå! ;)

Edit: Så ikke mal'en.

Navn: Robin

Alder: 20

Yrke: Akkurat nå.. skole + bensinstasjon =P

Bil: Bruksbilen er nå en 323Ci 99/00 modell.. (Står jo 99 og 00 på forskjellige papirer..)

Biler jeg har hatt: Orker ike å ramse opp alt fra vrak til helt ok biler =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesyes, hvem er så jeg...

Hordalendingdame på 20 med en E36 318is:)

Meg: jobber som selger, har en hund og en kameleon, har kjempelyst til å ta Rallycrosslisensen, liker foto, filmer, bøker og tegneserier:D

Madammen: Hun har ikke skilter nå, jeg må få byttet demperne og eksosanlegget først.

Til neste sommer skal hun være så fin! Hun skal muligens bytte farge til en mørk grå(hun er sort men stygg i lakken nu). Hun heter Iselin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har helt glemt å presentere meg for folket her inne:)

Jeg er en 89 mod. fra Stavanger. Jeg har ikke hatt mange biler, men hadde en VW Polo tidligere som ble byttet ut i min nåværende bil E34.

Jeg går i lære som reservedelskonsulent hos Toyota(ja.. heelt feil merke). Og bruker fritid på dama,bil og venner :)

Tyskland02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.

Er en fyr på snart 23 ved navnet Daniel.

Jobber i jernbanen (Mantena) med fagbrev som elektriker. Den vanlige typen som smeller opp kabel på veggen din.

Driver på fritiden med large scale radiostyrte biler og har en FG Marder og en FG Leopard med reed porta 27,2 PRO MOD totakter.

Er gitarist i et heavy metalband men mangler for tiden trommis.

Snuser på min første BMW i skrivende stund og ser etter E46 2l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian 26 fra oslo.

Har bestandig vært vag og bmw.

Nå har det vært vag litt for lenge.

Syns og vwaudi-club miljøet er blitt litt merkelig. Veldig mye syting

og klaging i kubben.

Så på leit etter ny bmw.

Er jo ikke rart det er mye systing og klaging i det miljøet når alle kjører Audi og VW.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...