Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hellu, mitt navn er Sindre, bor på Eidsvoll, og er forlovet. Går på skole, og skal utdanne meg som bil lakkerer, jobber på si med bilpleie ved Jessheim. Ellers har jeg en Bmw 320i Coupe, som jeg skal bygge helt om til M3, utenom motoren, da den bare har gått 147000km. :) Min forlovede har en 316i Coupe med full M-tech, og sportsskinn interiør, meget fornøyd med den bilen :) Har tidligere hatt Opel Omega (rustslæddern) :D og Derbi Gpr 50 liggesykkel, Honda Nsr 125,Yamaha Blaster 200ccm atv, Suzuki Rmx blodtrimma. :) Gidder ikke og ramse opp alt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Espen heter, jeg er 88 model og er utdanner repratør tunge kjøretøy. På norsk, lastebilmekaniker.

Er fra Østfold men bor for tiden i Bardufoss grunnet arbeid. Synes i motsettning til en del andre som har flyttet pga jobb, at Nord Norge er en fin plass.

Av interesser kan jeg ramse opp litt forskjellig: friluftsliv, både jakter og fisker, trener en del. Er også mc interessert noe jeg må få gjort noe med når økonomien strekker til. Håper det skjer snart, er R-sykkel som står på ønskelista. Ellers har jeg brukt mange timer på e30 min i vinter.

Bruker forumet flittig og er ganske imponert over at jeg ikke har oppdaget denne tråden før. Det skulle dekke det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!, Fredrik her!

76mod. Jobber som mellom leder på en komponentfabrikk!

Interessert i motorsport( Hovedsaklig Rally og Rallycross) men alt annent som durer fanger også interessen!:)

Har hatt mange biler ut og inn, men aldri BMW før nå..

Bilen jeg har kjøpt nå virker bra! Litt tøff gubbebil på en måte! E91 320Da MSport, med 205hk og ca 400nm.. Skal bli spennende og se om den blir like billig i drift som MB'en jeg hadde i nesten 9 år..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Roy G. Øvrebø

fra Karmøy. Har vært registrert her en stund, men har aldri postet. Har for øyeblikket ferie, med en sluttpakke fra Hydro. Kjører E23 732i fra '82... 732 og en halv burde jeg kanskje heller kalle det, for motoren og interiøret er fra en '78 733i som rusten åt. Det er bilde av bilen her - så javisst, jeg er søskenbarnet til Astri.

--

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy G. Øvrebø

fra Karmøy. Har vært registrert her en stund, men har aldri postet. Har for øyeblikket ferie, med en sluttpakke fra Hydro. Kjører E23 732i fra '82... 732 og en halv burde jeg kanskje heller kalle det, for motoren og interiøret er fra en '78 733i som rusten åt. Det er bilde av bilen her - så javisst, jeg er søskenbarnet til Astri.

--

Roy

Der va du ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Asbjørn Losnegard

Alder: 18

Yrke: Lærling

Bosted: Ulsteinvik

Eg har en Bmw 520i E34M50

Har tenkt å kansje gjere et kvart med den når eg finne ut ka det ska være... tips til ting som kan bli rått på dissa bilane?? uansett legge ut noken bilde til med anlegg å styr......

PS: mobil bilder..... :D

9c0878vl6r863wkqovdh.jpg

1wl3mj98av3dbig8eue7_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Jørgen Leikanger

Bosted: Herøy i Møre og Romsdal

Alder: 25

Yrke: Montør i www.odim.no

Har vel alltid hatt sansen for Bmw :) Var sta og henta en tredje E30 325 nå for ei uke sia til 30k. Planen med den er jo og få den mer eller mindre strøken, litt småfiks med andre ord. Trimming gidder jeg ikke på en b25 motor(blir mer og mer sjeldne), men lurer på og kjøpe en 320 til turbobygg. E30 er vel det jeg liker best, men har tenkt på en E36 som bruksbil.

Mvh Jørgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :D

- Tatjana

- 22 år

- er fra kongsberg,bor på Skollenborg(ikke fælt langt unna) med samboer(gromsmurf)og en sønn på 5år.

- jobber som trafikk dirigent i Norges Taxi avd. Buskerud.

- Nettopp henta 2. BMW'n min :D Den 1. har gubben overtatt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind, 26 år fra Oslo

Selvstendig næringsdrivende

Kjører en carbonsort BMW M3 fra 2003. Har tidligere hatt E46 320 uten at den i det hele tatt kan sammenlignes med M3en. Storfornøyd!!

Fremtidige oppgraderinger:

LED-baklykter (bestilt)

Eksosanlegg

ESS kompressor vurderes

lvtnnxlzy3yhzanh3ovy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...