Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Glenn

Født: 71

Sted: Askim

Kjøretøy: BMW 520IA 97, Opel Zafira 07

20 år med lappen og 20 år uten uhell i trafikken hvor det har vært min skyld, 2 fartsbøter og noen beltebøter, så en snill billist.

Selger og serviceteknikker innenfor varme og energimåling, kjører ca 40 - 50.000km i året, så jeg har sittet noen timer i bil, derfor elsker jeg komfortbiler.

Født og oppvokst med verktøy mellom fingrene og elsker å skru på alt som brommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Frode

Født: 81

Sted: Sørlandet

Bil: Ja

Kjører for tiden i en Hyundau H-100, kjerringa kjører en baleno, elste jenta på 3-hjulsykkel, minsten i hengeren hennes..

Men min aller første bil var en BMW 320i 88mod. (e30) med orginal M-pakke. En bil som var nokså dårlig tatt vare på ble som født på ny da jeg gikk på vk-1 billakering. Dette var året 1997-98. I dag jobber jeg som gulvlegger, og driver lit på si og selger import-avtaler, (hjelper folk som deg til og importere hva enn du måtte ønske) Men nå har jeg skaffet meg et prosjekt til, 3-serie som får seg et håndlaget karosseri! Slikt arbeid er liksom toppen! Bygg bilen som du vil ha den og den er den eneste i verden som er akkurat som din, den er unik..

Men jeg fant ut dette går ikke, ikke plass, så jeg satte i gang og bygge en ekstra garasjeplass så BMW'en og jeg fikk bedre plass og tid for oss selv

Men dette for vel holde, dere vet hva jeg heter nå, og er det noe dere vil eller lurer på så PM meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Navn: Mathias Holmen

Født: 1991

Sted: Trondheim

Bil: En 520i E34 :)

Yrke: Lærling innen lakkfag på Nardo Bil !

Har kjæreste og bor fortsatt hjemme hos far, beste plassen spør du meg!?

Ellers så går det med en del skruing av bimmer, har også begynt å få til meg litt fotokunnskap, og driver stadig vekk med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Alice Christine

Født: 02.11.89

Sted: Trondheim

Bil: e28 520? :P

Yrke: personlig assistent

Har samboer, eller, hadde passer vel bedre, da han dro i militæret i dag. ;)

Prosjektet er en gammel 520, som skal bli julegaven til overnevnte kjæreste. :P

Ellers har jeg 3 hunder, jobber 100%, fester litt og andre ting ungdommen bruker tid på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tor-Arne

Sted: Moss

Bil: En BMW 2002 E46 325Ci SMG Clubsport Titanium Silver

Yrke: Fagbrev som elektriker, ansatt i Baneservice som Fagspesialist, og omskoleres til Signalmontør.

Kort om meg:

Har samboer og bor sammen i Moss, har en generell interesse for biler, spesielt de som er strøkne, og gjerne litt krefter under panseret.

Også litt bilpleie-interessert, foto-interessert, data-interessert, film, musikk og spill-interessert. Og generelt interessert i tekniske og teknologiske dupeditter!

Ellers sitter jeg mye å troller på forum, som feks Bimmers.no og dcn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hello!

Navn: Jon

Født: en varm sommernatt i året 1985

Bosted: Hedmarken

Sivilstatus: Nylig singel. Kan da nyte livet, samt ha sommerfelgene stilt opp mot veggen i stua.. Det hadde aldri gått med samboer:P

Bil: m3 e46 og 518i e28

Yrke: bank/finans/forsikring

Hobby: gitar, trening og bil

Jeg ble først interessert i bil&motor da jeg var 19år og etter det så har bilinteressen bare blomstret!

Siden da har jeg alltid drømt om 2 ting..

Det ene er å få råd til splitter ny ferrari før jeg fyller 30år.

Den andre drømmen er at pappa skulle vært mekaniker..

..Det er lov å drømme :P

Bimmers er et knall forum for oss som ikke er "født med skrutrekker'n i hånda". Jeg har lært kjempe mye den lille tiden jeg har vært medlem. (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Runar

Født: 86

Sted: Bodø

Bil: BMW 2000 E46 320D med diverse M-tech utstyr.

Yrke: Ingeniør

Kort om meg:

Bor og jobber i Bodø.

Utenom jobben, så holder jeg mest på med fotografi.

Er også hifi/hjemmekino interessert.

Utenom det er jeg ihugga BMW entusiast.

Kjøpte min første BMW for et år siden, og har stortrivdes siden.

Min far har hatt XX BMW'er gjennom tidene, så naturlig nok måtte jo jeg også ha en BMW.

Tenker nok jeg skal ha denne bilen i noen år til, før jeg eventuelt kjøper meg en noe nyere 3-serie eller kanskje X1 eller 1-serie. Time will tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Ole

Bor: Asker

Født: 1991

Kjøretøy: Golf II med gåen automatchok, men skal fikses slik at jeg kan bruke den til jeg har råd til en E36 320 Coupe evnt 318is. Og en Rieju SMX Pro som selges mest sannsynlig til helgen, fordi jeg trenger penger til lappen.

Jeg bor i Asker og går på skole i Bærum. Har ikke lappen, men den kommer i nærmeste framtid. Prøver å skaffe jobb slik at pengene strømmer inn litt fortere enn det de gjør nå.

Prøver å lære så mye jeg kan før jeg begynner å skru på en vakker E36! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hvorfor ikke. Kan da legge meg inn her :lol:

Navn: Thomas

Bor: Åmot

Født: 86mod

Yrke: Elektriker

Kjøretøy: Toyota 4-Runner, BMW E30 325i(gullet mitt)

Kommer opprinnelig fra Simostranda, senere tid blitt voldsomt kjent etter Ole Einar Bjørndalen mange gull.Bodde der til jeg var ca19 før jeg kjøpte meg en leilighet i åmot, tettstrøk og uten garasje. Flyttet så til Formo på Vestre Spone i åmot da jeg ikke likte meg i tettbygt strøk og lysten til og skru var for stor. Jobber per idag som elektriker,og trives med det. Skrudd bil siden jeg ble sprek nok til og holde fastnøkkelen. Brukte 1,5år på og pusse opp en e30 325i 86mod. Kjøpte den da den var i utrolig dårlig form, syntes synd på den og pusset den opp. Siden drevet med e30, og trives veldig godt med det. Driver per idag og bygger garasje her jeg bor så jeg kan få gullet mitt inn, på ett varmt og trygt sted

:D

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Adrian

Bor: Volda

Født: 1991

Yrke: Student :P

Kjøretøy: Vectra B 1.6 (jaja, jeg veit det.. bmw kommer så snart som lommeboka tillater det)

Interessen for bil startet den gang fattern lånte bort pick-up'en sin til en kollega, og kom hjem med en e36 coupe, m-tech, senk og stilige orginalfelger. Husker enda skiltnummeret, men synd den er vraka etter en liten tur i autovernet :P Etter det, sånn ca 5-6 år siden, så har det bare blomstra. Er ikke noen merke fanatiker, liker litt av alt :P

Begyndte den mekaniske karrieren med en moped som skjærte seg 5-6 ganger den tiden jeg hadde den tror jeg, så lærte mye å skrue på den. Ellers har jeg hjulpet en del kompiser med forskjellig på bil, og bygd opp vectran etter kræsj. Prøve og feile duger!

Liker å drive med stereo, men ikke såå gla i øredøvende musikk i bilen. God lyd er målet (er også lydtekniker, fritids).

Drømmer om e46, men mest sansynlig er vel at det kommer en e36 på tunet en gang i ikke alt for fjern fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel lenge siden jeg sist skrev her så jeg kan jo ta det på nytt, ting har jo skjedd siden sist.

Navn: Jon-Steinar

Bor: Verdal kommune

Født: 1986

Yrke: kuldemontør

Kjøretøy: 03mod 320it M-sport som bruksbil, en 90mod M5 som prosjekt og 04mod hyundai H1 som firmabil

opprinnelig fra meråker men er nå bosatt i verdal pga jobben, jobber 100% som kuldemontør og trives godt med det. har vel altid hatt interesse for bil men det var ikke før min bror kjøpte sin første bmw at jeg ble veldig interisert for det.

av personlige interesser er vel bil, motor, motorsport, hifi, foto, musikk og div andre ting det jeg driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.;)

monica e navne e 17 1/2 år. bur på ein liten plass på vestlande;)

helde no på med 2året teknikk og industri produksjon og trivs med det;)

har alltid likt bil å da so går på fram, å så ikkje minst hest! :P

har gått t innkjøp av ein E36 325I, e nok mange som ikkje syns det er noko bil for meg, pga stor motor og dyr forsikring. men ska da ve so ska da ve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...