Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo hallo, folkens!

Nicolai Sørensen her. 1. gangs BMW eier i den nette alder av 28 år. Det er mer nøden som har fremtvunget det, men det betyr ikke at jeg er missfornøyd.

Jeg sluttet å jobbe for å begynne på universitetet, og fant tidlig ut at min Lexus IS200TIC måtte selges. Tok så en Nissan Primera i innbytte som delbetaling på den, men etter at den ble kondemnert fant jeg ut at jeg måtte ha en rimelig bil.

Kjøpte derfor en BMW e36 318ia som akkurat har runda 253 000 KM, med fullt skinninteriør, 4x elvinduer og el takluke. Den hadde et supersport coiloverkit på og helt nye vinterdekk. Jeg vet ikke hva den er verdt, men den er minst verdt 10 000 som er det jeg betalte for den :)

Jeg har vært aktiv på bilforumet, men fant ut at om man vil prate om BMW'en sin og andre BMW'er så må man på bimmers.no, og her inne har jeg allerede møtt mange trivelige folk som har bidratt med problemløsning og salg av deler. :) Lager en tråd en eller annen plass der jeg beskriver litt av det jeg har gjort med bilen min, som å montere ryggesensor, follow me home, fjernstyrt sentrallås, regnsensor og komfortblinker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Navn: Mona Hansen

Alder: 20 "3 uker"

Yrke: Matros lærling på fraktebåt

Sivilstatus: Samboer.

Bosted: Nordland/Sortland

Jeg har bestandig vært en BMW-fan. Og når det ble snakk om bil for min del var det bare BMW. Aldri noe annet. 1 år før lappen var i handa var mamma og kjøpte seg en BMW cab.

Såm jeg først stjelte en periode og nå har kjøpt.

Meningen er og aldri selge denne bilen, og etterhvert bare bruke den som sommarbil :D

Bimmers er en plass som tar mye av min tid ;)

an6hfsb06chl98gtr3j9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tommy Nesman

Født: 03.06.1988

Bor: Fredrikstad

Sivilstatus: Samboer og en sønn født i 09

Heisann, er altså fra Fredrikstad, nærmere bestemt Gressvik. Er utdannet mekaniker med fagbrev som reperatør tunge kjøretøy og reperatør lette kjøretøy. Jobber for tiden på det noe kjente verkstedet EdGarasjen fra filmen "Lange flate ballær" (Fredrikstad motorsenter i virkeligheten).

Da jeg var ferdig med "mopedtia" blusset interessen for biler opp, da spesielt BMW (Nydelig design, bakhjulstrekk og sinna 6`ere) Så når jeg ble 18 handlet jeg en 96 mod 328 og jeg var frelst. Siden har lidenskapen bare vokst og vokst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tror faktisk ikke jeg har skrevet noe i denne tråden tidligere. Og gidder heller ikke gå gjennom 47 sider for å finn det ut...

Navn: Stig Johansson

Født: 1977

Bosted: Sandnes

Opprinnelig hjemsted: Sola

Bil: '07 BMW Z4 Coupe 3.0SI, '98 BMW 318i E46 sedan (skal selges) og en '06 VW Caddy (firmabil)

Yrke: Salgsingeniør hos Kran Elektro Service AS

Sivilstatus: Singel

Jeg har vært her inne LENGE! :applause: Registrert medlem nr. 4 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Navn: Mats Frøysjø

Bosted: Hamar/Stange-stolt hedmarking

Alder: 19

yrke: Mekaniker lærling på BMW, sulland auto Hamar

skaffa meg min første bmw 2 uka jeg starta å jobbe på bmw, og det merke holder jeg meg til også, kjører en E36 320i som har gått alt for langt, men blir oppusset i vinter, samt 540i motor :) bil(BMW) er stort sett det som står i panna mi, ellers kommer damer, fyll å faenskap \:D/

r9c63ypcxqycbfl4xhb8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her, som dere kan se av rangen min :(

Faktisk aldri hatt bmw, fordi jeg har vært fattig student :grr:

Eid to biler, en fiesta 1,1.. det værste jeg noen gang har prøvd å kjøre (89)

kadet 1,6..

Blitt helfrelst etter at jeg prøvde en e61 2,5d, som i mine øyne er mye bedre enn bensinvarianten.

Ellers er jeg økonom, ung og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fattig maskinfører-lærling på 18år. kjøpte min første bil og bmw for en måned siden og bruker hvær krone på den. er fullt og helt e30 frelst og kommer til og ha me meg en e30 i grava mi :) kjører 325ix som har rulla verden rundt og vell så det og har planer om å ta en skikkli overhalling til vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Espen Hamre

Bosted: Fosnavåg

Alder: 20

yrke: Prosesstekniker lærling i Statoil ASA, car detailer på fritiden

Tidligere kjøretøy og leker: Honda NSR, Cagiva Mito, Yamaha DT125R, Yamaha FZR600R, Audi A6 1.8TQ, Audi RS2 MTM, Audi A4 b5 1.9TDIQ, Audi A4 b6 1.9TDI, VW Golf VR6

Nåværende leke/kjøretøy: Suzuki GSX-R 600 K7, Yamaha Superjet

Kommende: BMW 535D Hartge

Bor, født og oppvokst på bygda utenfor Fosnavåg, men bor nå delvis i Bergen pga jobb.

Når jeg er hjemme i friperiodene driver jeg en del med bilpleie, eller car detailing, og da snakker vi ikke om å kline inn biler med billig juggel som scratch-x ol...

Er egentlig "hardbarka VAG mann", men når jeg skulle bytte RS2en min så tenkte jeg å være fleksibel når det kom til merke, da BMW og MB også har noen lekre modeller. Skulle egentlig bytte i en MB E320 CDI, men han fikk ikke lån på min RS2 så da utgikk det.

Prøvde så en 535D hos en bilforretning i Bergen og ble ganske betatt av den, men da RS2en ikke hadde noen kjøper så utgikk den også.

For noen uker siden ble jeg kontakta av en rikmann med BMW 535D Hartge, som trengte litt hjelp med lakken sin, og det kjappt.

Kjendte til bilen fra før, og viste den var til salgs, men trodde prisen var over mitt budskjett...

Hele greia endte med at før vi ble enige om hva jeg skulle gjør med lakken, så ble vi enige om at jeg skulle kjøpe bilen :D

Dagen etterpå ble RS2en solgt, så dette er nok "ment to be!"

IMAG0058.jpg

IMAG0057.jpg

IMAG0067.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Navn: Kim André

Alder: 18

Bosted: Lesjaskog

Yrke : Student

Kommer fra dovre men er oppvokst på lesjaskog/dovre.

Går 3året Anleggsmaskin reperatør på Våler (Solør).

Interessen og pengene går stortsett til BMW, men har også interesse for gammel Ford.

Har hatt en Ford Taunus, Ford Sierra og har nå en BMW 520i som du nesten kan kalle mishandla ;) Den får kjørt seg!

Fritid går til bil og kjæresten :)

Bilen får nå en liten overhaling toppakning, dempere osv:)

IMG_1967.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...