wagon Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 hei jeg er en gutt på 17 år. lurte på om det går an å putte en Nissan 200sx sr20 det motor i en 3-serie. Her presenterer du deg, tekniske spm tar du under Teknisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Må vel presentere meg på nytt siden jeg har fådd ny bil hehe Martin Wenberg (16) fra fauske i nordland. Har en E30 320i Touring til oppussing, og turbobygg. Sjekk tråden min for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonni90 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Jon-Inge 21 år fra Hjartdal Telemark. Er for tiden i nord-norge for å tjene konge og fedreland i Maskinkompaniet IngBn Jobber til vanlig som tømrer og driver endel med bil og Hi-Fi(både i bil og kjellerstue ;D ) på fritiden. Kjøpte min første bmw for ikke så lenge siden, og valget falt da på en 1996 320. Storfornøyd med bilen og skal ABSOLUTT ikke se bort ifra at det blir en BMW neste gang også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MASXAR Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Hei! Navn: Mateusz Alder: 19 Bosted: Bergen Yrke: Lastebilsjåfør Kjører: E39 520i http://vimeo.com/32100714 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Hei, Jeg heter Kristian og bor på Jessheim. Er 19 år gammel, og kjøpte meg BMW 320i E46 2000 modell for ca 1.5 mnd siden. Meldte meg på bimmers.no så jeg kan få hjelp til ting, lære og se på prosjektene til andre medlemmer. Blir insiprert til hvordan jeg skal fikse på bilen her, så det liker jeg! Hehe Har ikke gjort særlig mye med bilen enda, men kan legge ut et bilde siden dere andre er så flinke til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Hei! Jeg heter Camilla og er ny her.. Og som dere ser på signaturen min er jeg madammen til Fredrik 90 Med en BMW-gal mann i huset har jeg blitt såpass påvirka at jeg vurderer å kjøpe en E39 som "konebil" Fredrik mener det passer seg best med to Bimmere i oppkjørslen! Jeg jobber til daglig i en barnehage, og stortrives med alle de nydelige småtrolla løpende rundt! Kjører for tida rundt i en søt, liten VW Polo som egentlig er mamma sin. Men ho er så snill å la meg bruke den, siden de har en bil til Madammen? Trodde det var fruen Håper du ikke prøver og nærme deg bilens hans. Da tror han du vil kappkjøre Lykke til på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Hei.Jeg heter Hans Martin, og har 2 stk Toyota Er her noen ganger i året fordi jeg kjenner en del her og fordi BMW har ett par utgaver jeg kanskje ender opp med en gang, men måtte lage ny profil pga. noe tull nå. Jobber på fabrikk. Har detailing som hobby.1-2 helger i mnd. i snitt til nå.. Bor på Åndalsnes innerst i Romsdalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 (endret) Får vel presentere meg etter snart 4 år som medlem her inne! Navn: Robin C. Vittore Født: 09.02.1989 Bor: Mathopen, Bergen vest. Kjøretøy: 2002 E46 330ci kompressor. Neste bil: E92 335i eller E92 M3 Stilling: Laboratorietekniker (mikrobiolog og kjemiker) hos Vannlaboratoriet, Bergen Vann. Tidligere kjøretøy: * En kollidert Toyota celica GT4 jeg aldri fikk rettet (første bil) * E36 328i (bygget om fra importert 320, første bil på skilter/veien) * E36 316i (kun for billig forsikring og skilter til 328i..*kremt*) *'93 600SL * E36 320i * E36 318is * E34 525i * E34 520i * DIV Opel, Ford, Hyundai, Audi. Endret Mai 7, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rutola Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Navn: Rune Larsen Bor: Moss, Østfold Født: 1962 Kjøretøy: BMW 525 da Hei, Er ny her på forumet. Jeg har nylig kjøpt min første BMW og er storfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Navn: Brede Stenbakken Alder: Snart 18 Yrke: Student (IKT-Servicefag vg2) Bosted: Hamar, Hedmark Er på leting etter bil, har ellers en 125cc Cagiva Mito som er til salgs, eneste med det utseende i Norge, fulltrim og xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikAak Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Navn: Erik Aakervik Alder: 30 år Yrke: HMS-rådgiver/Bedriftsfysioterapeut Bosted: Trondheim (kommer fra Levanger) Kjører en eldre Mercedes (w124, 94-mod) og har hatt 3 nogenlunde like tidligere men konverterer snart til en 08-mod E91 320d stv. M-Sport m/177hk. Dette blir min første BMW, noe jeg gleder meg stort til! Henter den i Tyskland 18 januar 2012. Legger ved bilde av bilen fra annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Navn: Joachim By: Oslo Jobb: arbeidsledig fra i dag Kosebil/prosjekt: E39 Bruks-/vinterbil: Civic '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlem Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Navn: Andrè Harlem Alder: 18 bosted: Aurskog Jobb: student (studiespesialisering vg3) - søker tømrer lærlingplass til neste år Bil: BMW 316i E36 97mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Navn: Marius Hognes Hansen. Alder: 17, blir 18 om 26 lange dager.... Bosted: Namsos, Nord-Trøndelag. Yrke: VG2 Bilskade, lakk og karosseri. Bil: 1992 BMW 520i. har store planer for en e28 i årene forover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hei,Jeg heter Kristian og bor på Jessheim. Er 19 år gammel, og kjøpte meg BMW 320i E46 2000 modell for ca 1.5 mnd siden. Meldte meg på bimmers.no så jeg kan få hjelp til ting, lære og se på prosjektene til andre medlemmer. Blir insiprert til hvordan jeg skal fikse på bilen her, så det liker jeg! Hehe Har ikke gjort særlig mye med bilen enda, men kan legge ut et bilde siden dere andre er så flinke til det Hm, er du bekjent av Stig Roar osv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå