Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,mitt første innlegg får vell være her tenker eg.

Litt om meg: Christer Rasmussen 79 mod,gift med 5 barn og 2 hunder(Staffordshire Bullterrier)

Fra Os utenfor Bergen.

Jobber for tiden i ett firma som heter Betonggulv A/S,der driver eg mest med epoxy og avretting av gulv,men har jobbet som sandblåser/lakkerer i ca 10 år før det.

Er vell egentlig Alfist av hjerte,men Bmw kan virkelig lage biler de og :)

I stallen min no finner du en 05/06 525 E61 med M pakke og en veteran Alfa Romeo gtv 2000 i garasjen.

Er på min andre Bmw no,kjøpte i 05 en 525 dat 03 mod. Kjæmpefornøyd med begge to :)

Noen bilder av bilene mine

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Velkommen skal du være ;) Men ut fra bildene dine så antar jeg at du har detailing som hobby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,mitt første innlegg får vell være her tenker eg.

Litt om meg: Christer Rasmussen 79 mod,gift med 5 barn og 2 hunder(Staffordshire Bullterrier)

Fra Os utenfor Bergen.

Jobber for tiden i ett firma som heter Betonggulv A/S,der driver eg mest med epoxy og avretting av gulv,men har jobbet som sandblåser/lakkerer i ca 10 år før det.

Er vell egentlig Alfist av hjerte,men Bmw kan virkelig lage biler de og :)

I stallen min no finner du en 05/06 525 E61 med M pakke og en veteran Alfa Romeo gtv 2000 i garasjen.

Er på min andre Bmw no,kjøpte i 05 en 525 dat 03 mod. Kjæmpefornøyd med begge to :)

Noen bilder av bilene mine

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Velkommen skal du være ;) Men ut fra bildene dine så antar jeg at du har detailing som hobby?

Takk for det :)

Ja,har nok detailing som hobby. Er en ganske artig og givende hobby og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Ja,har nok detailing som hobby. Er en ganske artig og givende hobby og :)

Heisann, velkommen til bimmers.

Slenger inn et tips til deg når du skal fotografere biler: Husk å maskere skiltene, det har blitt observert at folk har funnet ut hvor biler er ved hjelp av reg nummer, og har nappet/hærverk/tagget/osv bilene rett og slett.

Mvh Daniel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Ja,har nok detailing som hobby. Er en ganske artig og givende hobby og :)

Heisann, velkommen til bimmers.

Slenger inn et tips til deg når du skal fotografere biler: Husk å maskere skiltene, det har blitt observert at folk har funnet ut hvor biler er ved hjelp av reg nummer, og har nappet/hærverk/tagget/osv bilene rett og slett.

Mvh Daniel.

Hei,og takk for tips.

Men no bor eg så fint til og i en såpass "liten" bygd att det er nok ikke noe problem her :)

Men skal ha det i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Karoline

Alder: 20

Bosted: Asker

Yrke: Lærling i salgsfaget

Kjøretøy: BMW e46 (318i Touring) og Volvo 745 (prosjektbil)

Er ny på forumet her, og har for det meste bare vært på volvoforum. Kjøpte min første Bmw for noen dager siden, så tenkte jeg måtte bli medlem her også :)

aeudgzsxacgca9aub2vc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn simon wien bor i moss er 32 er utdannet bilmekaniker men jobber med veisikkring og vedlikehold (desverre er det ikke jeg som jobber med utbedring av vei standarden her i landet) har vært medlem her ett par år nå ;) Dere når meg på 97635323

6fpunzsuisiego2o2z3x.jpg min 2007 730da sport (eneste bildet jeg har av den)

0xnrtwwkycw6cgjyak39.jpgmin 1987 325i cab. ( var ikke helt ferdig med å sette sammen bilen etter rustsveising her )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Martin Rønningen

Alder: 20

Bosted: Litt uttafor Askim, Østfold

Yrke: Transport og Logistikk, Brødrene Dahl, Langhus

Kjøretøy: BMW 520iA 2.2L 170HK 2001

Ettersom jeg kjøpte min første BMW denne uken, og min andre bil siden jeg fikk lappen, så tenkte jeg det var på tide og melde seg inn her. Ganske blank når det kommer til og skru bil, men jeg lærer stadigvekk, og har en del ting jeg vil gjøre med min BMW før den er helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Er ny på dette forumet.

Navnet mitt er Bjørn (25år), bor på Orkanger i Sør-Trøndelag og jobber som prosessoperatør på Elkem Thamshavn.

Er for tiden uten bil, men på aktiv bmw-jakt etter å ha solgt golfen min. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Jan Rune Støyva.

Alder: 20

Bosted: Gloppen - Sogn og Fjordane

Yrke: Bilpleier

Kjøretøy: BMW e34 525ia 1991 mod + ett par gamle Opeler.

Har vært medelm her på Bimmers i ca 3-4 år nå, men har ikke skrevet så mye, men har vært innom i ny og ne og tittet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...