Jordfræsar Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hei,mitt første innlegg får vell være her tenker eg.Litt om meg: Christer Rasmussen 79 mod,gift med 5 barn og 2 hunder(Staffordshire Bullterrier) Fra Os utenfor Bergen. Jobber for tiden i ett firma som heter Betonggulv A/S,der driver eg mest med epoxy og avretting av gulv,men har jobbet som sandblåser/lakkerer i ca 10 år før det. Er vell egentlig Alfist av hjerte,men Bmw kan virkelig lage biler de og I stallen min no finner du en 05/06 525 E61 med M pakke og en veteran Alfa Romeo gtv 2000 i garasjen. Er på min andre Bmw no,kjøpte i 05 en 525 dat 03 mod. Kjæmpefornøyd med begge to Noen bilder av bilene mine [ Bilde ] [ Bilde ] Velkommen skal du være Men ut fra bildene dine så antar jeg at du har detailing som hobby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hei,mitt første innlegg får vell være her tenker eg.Litt om meg: Christer Rasmussen 79 mod,gift med 5 barn og 2 hunder(Staffordshire Bullterrier) Fra Os utenfor Bergen. Jobber for tiden i ett firma som heter Betonggulv A/S,der driver eg mest med epoxy og avretting av gulv,men har jobbet som sandblåser/lakkerer i ca 10 år før det. Er vell egentlig Alfist av hjerte,men Bmw kan virkelig lage biler de og I stallen min no finner du en 05/06 525 E61 med M pakke og en veteran Alfa Romeo gtv 2000 i garasjen. Er på min andre Bmw no,kjøpte i 05 en 525 dat 03 mod. Kjæmpefornøyd med begge to Noen bilder av bilene mine [ Bilde ] [ Bilde ] Velkommen skal du være Men ut fra bildene dine så antar jeg at du har detailing som hobby? Takk for det Ja,har nok detailing som hobby. Er en ganske artig og givende hobby og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Takk for det Ja,har nok detailing som hobby. Er en ganske artig og givende hobby og Heisann, velkommen til bimmers. Slenger inn et tips til deg når du skal fotografere biler: Husk å maskere skiltene, det har blitt observert at folk har funnet ut hvor biler er ved hjelp av reg nummer, og har nappet/hærverk/tagget/osv bilene rett og slett. Mvh Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Takk for det Ja,har nok detailing som hobby. Er en ganske artig og givende hobby og Heisann, velkommen til bimmers. Slenger inn et tips til deg når du skal fotografere biler: Husk å maskere skiltene, det har blitt observert at folk har funnet ut hvor biler er ved hjelp av reg nummer, og har nappet/hærverk/tagget/osv bilene rett og slett. Mvh Daniel. Hei,og takk for tips. Men no bor eg så fint til og i en såpass "liten" bygd att det er nok ikke noe problem her Men skal ha det i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Navn: Håkon Bosted: Sør-Trøndelag Yrke: IKT-Lærling Bil: BMW E30 320i 1986 Alder 18 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmdobbeltv Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Navn: Kjetil Andre' Buer Alder: 20 Bosted: Halden Yrke: Cnc-operatør lærling, Mekanisk Service Halden Kjøretøy: E38 728 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwMmodel Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hei. Jeg heter Marius Moe og er ny på forumet her, er 41 år, gift tobarnsfar og bor utenfor Lillestrøm. Jobber som telemontør og har kjørt BMW siden 1992. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Navn: Karoline Alder: 20 Bosted: Asker Yrke: Lærling i salgsfaget Kjøretøy: BMW e46 (318i Touring) og Volvo 745 (prosjektbil) Er ny på forumet her, og har for det meste bare vært på volvoforum. Kjøpte min første Bmw for noen dager siden, så tenkte jeg måtte bli medlem her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Navn: Torbjørn Ferstad Alder: 21 Bosted: Sveio/Haugesund Yrke: Fagbrev som motormann men jobber nå som Bilselger. Kjøretøy: E34 M5 og demobil Er vel ikkje heilt ny her på forumet men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 navn simon wien bor i moss er 32 er utdannet bilmekaniker men jobber med veisikkring og vedlikehold (desverre er det ikke jeg som jobber med utbedring av vei standarden her i landet) har vært medlem her ett par år nå Dere når meg på 97635323 min 2007 730da sport (eneste bildet jeg har av den) min 1987 325i cab. ( var ikke helt ferdig med å sette sammen bilen etter rustsveising her ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipewelder Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Navn: Tommi M Alder: 33 Bosted: Högsby/Sverige Yrke: Sveiser Kjøretøy: E28 524td -85 & E46 M3 CSL -03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Navn: Martin Rønningen Alder: 20 Bosted: Litt uttafor Askim, Østfold Yrke: Transport og Logistikk, Brødrene Dahl, Langhus Kjøretøy: BMW 520iA 2.2L 170HK 2001 Ettersom jeg kjøpte min første BMW denne uken, og min andre bil siden jeg fikk lappen, så tenkte jeg det var på tide og melde seg inn her. Ganske blank når det kommer til og skru bil, men jeg lærer stadigvekk, og har en del ting jeg vil gjøre med min BMW før den er helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brloseth Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Hei. Er ny på dette forumet. Navnet mitt er Bjørn (25år), bor på Orkanger i Sør-Trøndelag og jobber som prosessoperatør på Elkem Thamshavn. Er for tiden uten bil, men på aktiv bmw-jakt etter å ha solgt golfen min. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Navn: Jan Rune Støyva. Alder: 20 Bosted: Gloppen - Sogn og Fjordane Yrke: Bilpleier Kjøretøy: BMW e34 525ia 1991 mod + ett par gamle Opeler. Har vært medelm her på Bimmers i ca 3-4 år nå, men har ikke skrevet så mye, men har vært innom i ny og ne og tittet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Navn: Tommy Vangen Alder: 28 Bosted:Trøndelag Yrke: Signalmontør i Jernbanen Kjøretøy:BMW E38 740i. Forøvrig min første BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå