gry Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Navn: Gry Født: 1976 Bosted: Oppvokst i Skien, jobber på Hønefoss og bor i Bærum Yrke: Jobber med kommunikasjon i offentlig etat Kjøretøy: E30 325ix, E87 118i Liker å fikse ting sjæl, med fokus på hardcore bilpleie (aka detailing) Var ihuga Toyota-fangirl til jeg falt for en Bærumsgutt som stort sett mener at alt annet enn BMW er bæsj på hjul. Så nå frakter jeg matpakka mi med en 2005 E87 (har en tråd på denne på forumet) og eier halvparten av en 1987 E30 som brukes på bane Edit på tags.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Navn: Torgeir Født : 1979 Bosted: Våler/Østfold er fra Son Akershus Yrke: Elktro ingeniør / "trikker" Kjøretøy : Mistsubishi ASX, Renault 19 Etter å ha lest her i lang tid og registererte meg i høst er det vel greit med en rask introduksjon Jeg har alltid drevet med bil, og mekanikk. Selv de siste årene har det vert mye fokus på bilpleie da dette er en generel lidenskap, de siste årene har jeg også hjulpet andre med dette. og brukt flere 1000 timer i året på dette. Nå er imedlertid savnet etter prosjekt bil blitt for stort, så nå skal jeg jakte det jeg ville ha på 90-tallet. Så er på jakt etter E30 som skal brukes både til show og kjøring. muligens også E24 eller E28 om det skulle dukke opp noe som drar ditover. Mitt første møte med BMW sitter i minnet, en Alpina B7 turbo ombygget fra M535 gjorde stort inntrykk som 12-åring Etter jeg solgte denne for godt over 2 år siden er savnet etter noe eget å bruke på bane for stort. så nå skal ny bil på plass i løpet av året.. (Vet det ikke er BMW og mange får sikkert vondt nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Feit 142! Savner gamle 240'n min jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Navn: Daniel Født : 1980 Bosted: Bergen Yrke: Instrument tekniker hos Aker Solutions Kjøretøy: Bmw 320DTA E91 Bor i Bergen med samboeren min og vår herlige Staffordshire bullterrier. Har hatt diverse Bmw`er oppigjennom tidene, og er veldig fornøyd med den vi har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Fin 3 serie,kledde felgene godt Vi og har Staff,2 stk Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatore Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Tore Småbarnsfar Kjørt wv touran i 9 år.... Er nå den lykkelige eier av en 2009 E61. Takker for ett fint forum, med mange gode tips og råd for en fersk BMW eier "Ikke like praktisk, men det er det verdt...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teegee Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Hei. Jeg heter Torbjørn, er 51 år, og har vært medlem her i et par år, om ikke så aktiv. Jeg bor i Ørskog i Møre og Romsdal, og jobber som driftssjef i boligkjeden Byggmann. Kjøpte min første BMW E60 520iA 2004 for 4 år siden, og i går kjøpte jeg min andre, en F10 520d 2010-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfive Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Jag har gett M5:an en ny kostym i år. Från originalets Silverstone II, är den nu helfolierad i Frozen Blue Metallic (som bl.a. finns som optionfärg till nya M3:an och M5 F10): Kommer finnas för beskådning på: http://www.bimmersofsweden.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas.mulle Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Heisann, heter Andreas, 17 år og bor i Fyllingsdalen/ Bergen. Har vært her inne i vell 1 år og dagdrømt, men fikk for ca en måned siden realisert min "drøm", kjøpte meg da en BMW, en 93 318is coupe for å være mer spesifikk! skal til sommeren begynne på læretiden min som bilmekaniker hos Jæger, Minde. dessverre ikke BMW. glad i fart og det meste som bråker med stor motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smacky Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Navn: Tobias Bor: Glomfjord/Nordland Alder: 23 Kjøretøy: 320dt e46 Jobber hos yara, og er interesert i biler og pc. Har vært engang med bilen på banen ved mo, og det gav blod på tann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Navn: Truls Alder: 18 Bosted: øksnes, Nordland Kjøretøy: e30 s38b36 e36 325 cab e46 320D M-sport Er 18 år, ganske bmw interessert! Har hadd 5 bmw' er, 8 biler totalt. Jobber som fisker. Drømmebil: M3 e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Får vel hive meg på her:) Navn: Tare Jansen Alder: 26 (1986) Bosted: Moss/Østfold Jobber som tekniker i GET. Kjører rudt rudskogen så ofte jeg kan, er ellers bare bajas (på en bra måte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Navn: Remy Alder: 26 år Bosted: Opprinnelig fra Moss, men bor nå fortiden på Røyneberg/Sola Jobb: Swedol Forus Kjøretøy: BMW E39 523iat 99.. Bor nå for tiden på Røyneberg etter å bodd i Kirkenes 2 år. Bor her sammen med min kone, 2 barn og en liten Jack Russell Terrier. Jobber nå hos Swedol på Forus med butikk og hydraulikk etter jeg sluttet på Hydroscand.... Mye av tiden går for det meste med unga og jobben. Men når jeg får tid så er det bil og detailing som opptar resterende tiden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Navn: Jonas Årsmodell: 1985 Bosted: studerer i Stavanger, kommer fra Tana i Finnmark Interesser: bilstereo og BMW Biler: E36 Cab og Volvo 240 stereobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstil Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Navn: Ståle, 29år, gift, 1 barn 6mnd, en til på vei. Jobb. Ordresjef Thaugland Trelast. Kjører en f11, kjøpt april 2013. Nr 6 bmw i rekka. Har hatt andre merker og, men Ingen er bedre enn Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå