Gå til innhold

Spørsmål ang Is-bilene


Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

Er det standard med diff sperre på for eks e36 318is? eller er det ekstra utstyr på Is'ene? ser på mange forskjellige annonser på for eks autodb.no så er det noen som har diff sperre og andre ikke... :roll:

Det var ikke standard med mekanisk differensialsperre på f.eks E36 318iS. I 1996 eller var det i 1997 fikk imidlertid alle E36 modellene antispinn (ASC), men det systemet må ikke forveksles med mekanisk differensialsperre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det standard med diff sperre på for eks e36 318is? eller er det ekstra utstyr på Is'ene? ser på mange forskjellige annonser på for eks autodb.no så er det noen som har diff sperre og andre ikke... :roll:

Det var ikke standard med mekanisk differensialsperre på f.eks E36 318iS. I 1996 eller var det i 1997 fikk imidlertid alle E36 modellene antispinn (ASC), men det systemet må ikke forveksles med mekanisk differensialsperre.

Hadde selv en E36 320 cabrio, 96 mod, denne hadde ASC, men trodde ikke det ble standard på E36 på denne tiden?

Litt usikker her...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, søstra mi sin 92mod 318is har en slags sperre=\ jeg funderer på å kjøpe meg en tidlig 90modell is (e36) selv men jeg vil jo helst ha litt sperre da jeg mest sannsynlig vil montere noe pustehjelp av noe slag...vil jo ha det litt gøy:P

Du mener sikkert diffbrems. Men anyway. Eneste E30èr og E36èr som er levert standard med diffbrems er M3. ellers var det ekstrautstyr. Og det er svært få 318iS som har det. Både av E30 og E36. Men slikt er jo mulig å ettermontere selvfølgelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...