Gå til innhold

<3<3MY LOVE<3<3

bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

#1 Trur han bryr seg fint lite om den leppa der. Han har penger for å si det sånn.

#2 Se nøye etter, så står faktisk politiet å sperrer av området så han faktisk kan burne, på begge sider.

#3 Det er fra filmen Mischief, og meg bekjent har han ikke vært i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, sånne tullinger som virkelig synes det er så innmari show og morro å stå å burne/ødelegge bmw'er kan HELT klart investere i en Gammal amerikaner med 9'' bakaksling som nesten kan stå på tomgang og burne :D

Men uansett, politiet virka jo ikke akkurat så veldig ''ekte'' da, står å ser på i flere minutter uten å gripe inn? Usansynlig spør du meg!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dette bli en lekse til dere som kjører med nærlys sammen med spredere.. ikke gjør det.. da havner du i fengsel! :lol:

Det var derfor de stoppet han? var det ikke? :?

Vet at det er ulovlig å kjøre med spredere og frontlys som du sier, men jeg gjør det likevel, for det ser ganske så tøft ut... men hva er boten hvis man blir tatt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det er ulovlig å kjøre med spredere og frontlys som du sier, men jeg gjør det likevel, for det ser ganske så tøft ut... men hva er boten hvis man blir tatt med det?

Nå blir det mye offtopic her.. Men.. Det ser jo bare dumt ut, du ser dårligere, du blender de du møter.. og atpå til så vet du at det ikke er lov?

Hva er vitsen?!

Det er korrekt at boten er 2000kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...