Gå til innhold

MMMMM....

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært så heldig at jeg har fått tak i no svææært gromt fra statene da :) Er på vei hit nå 8)

Er det min engelsk som skorter nå, eller vet du hva du har kjøpt?? Har du handlet 42 scannede bilder av orginale postere, som du må printe ut selv???

Sorry mac, men da er du jo tilogmed mer frika enn meg :roll:

(PS.. ikke vondt ment, men selv jeg hadde ikke kjøpt inn scannede bilder - så du er mer gal enn meg tydeligvis.. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært så heldig at jeg har fått tak i no svææært gromt fra statene da :) Er på vei hit nå 8)

Er det min engelsk som skorter nå, eller vet du hva du har kjøpt?? Har du handlet 42 scannede bilder av orginale postere, som du må printe ut selv???

(PS.. ikke vondt ment, men selv jeg hadde ikke kjøpt inn scannede bilder - så du er mer gal enn meg tydeligvis.. :wink: )

Stusset litt på det jeg også...

"They were scanned in TIFF format and can be printed on a poster printer, a plotter or on you home computer!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhhhhhhhhhhhhhh... den røde med BBS hjula var fiiin ass! warsteinern'e å! men hva er det som er gjort med innsiden på dørene på warsteinern? fjerna ene plata der? hvordan er det gjort med dør opner og vindus heis (hvis det er) da?? noen som bar fler/bedre bilder som man ser hele døra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet en dvd med 42 originale innscannede sjeldne og strøkne postere ja, som jeg skal printe ut hos en foto sjappe i byen.

Samme har han her kjøpt f eks;

http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... ght=garage

garage4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...