hanstiig Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hva er tøffest av brei eller smal front på E-34??? lurer på om skifte til brei front?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Eg synest smal er finast... Men det er min meining.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Helt klart bredfront! ikkje det att den gammle er stygg.! Men den brede er desidert grommast! Det var min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Bytt til bredfront! v8 looken er fin! Bilen ser mye nyere og "friskere" ut med èn gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 få se bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 http://www.autopower.se/gds/bilvard/polering/15.jpg Denne har bred front. Det er endel finere enn den høye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Vi tar dette en gang til... E34 før facelift E34 etter facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Det noe som ikke stemmer helt med den brede fronten synes jeg. Den brede fronten har strekte nyrer. Er jo kun E32 og E38 som har brukt brede nyrer. Men ALLE andre bmw modeller har smale nyrer. Smal er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Det noe som ikke stemmer helt med den brede fronten synes jeg. Den brede fronten har strekte nyrer. Er jo kun E32 og E38 som har brukt brede nyrer. Men ALLE andre bmw modeller har smale nyrer. Smal er finere. Hmmm...E46 har også relativt brede nyrer etter faceliften i 09/2001... E46 før faceliften E46 etter faceliften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 men så er ikke faceliften på e46'en så tøff heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 men så er ikke faceliften på e46'en så tøff heller da.... I forhold til E34 er den etter min mening betydelig mer konstruktiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hva er tøffest av brei eller smal front på E-34???lurer på om skifte til brei front?? Da må du også bytte panseret, bare så du er klar over det. Ellers ser det ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 ...det er eit eller anna som ikke stemmer med den breide...vert eit markert glip opp mot panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hva vil det koste å bytte til bred på en E34? uten lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Kjem ann på kor billige deler du finner.. Har funne det nedi 4000 kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå