mAZE Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Betalte vel nesten 133 for hvert blad i går jeg da. Kjøpte vel litt deler på div bmw forhandlere, men ikke mye akkurat. Og på treffene kommer man vel inn selv om man ikke er medlem? Eller koster det da? Får vel ikke kjøre på bane da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Utvilsomt! Men hver eneste gang noen ytrer noen som helst antydning til misnøye eller stiller spørsmål ved et eller annet i BMWCCN så blir man hudfletta av "Frederick Styremedlem" fordi man ikke aner hvor mye tid og arbeid som blir lagt i ditten og datten. Hadde det vært en gratistjeneste er det jo helt greit, men betaler man må man ihvertfall få ytre sine meninger. Er man passivt medlem betalte man i fjor faktisk 133,-/bladet, og det er jo ikke akkurat billig. ...har vurdert eit medlemskap i BMWCCN, men ser ut til at det bør leggjast på is?? Tja...jeg er medlem av BMWCCN mest for entusiasmens skyld...iom. at jeg ikke kjører på bane og ikke har behov for div. rabatter hos norske dele-pushere. For meg er det derfor avgjørende at BMWCCN´s forum består og at jeg får det lovede antall Fahrfreude til tiden... ....heilt klart ei poeng. Når det gjeld forum, så kan eg ikkje bruke meir tid på bilforum enn det eg legg igjen på Bimmers. Rabattar er sikkert ikkje så værst når det er lokale BMW forh. som er med i ordninga. Nokon som veit om BilTreff i Førde har rabatt til BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Biltreff AS Førde gir 10% på verksted og 10% på deler. listen finner du på BMWCCN. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ...takk T.A.S! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Noen som vet om Koed gir BMWCCN rabatter ? ... eller er det kanskje mer et godt forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 koed gir ikke bmwccn rabatt. Bestilte deler der i går. Nevnte det til daniel. Men viss jeg var medlem i bmwccd skule jeg får rabatt. Håper på at vi normenn og får rabatt der. Da vi sikker er de som handler mest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Noen som vet om Koed gir BMWCCN rabatter ? ... eller er det kanskje mer et godt forslag... ..det var i alle fall eit godt forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 koed gir ikke bmwccn rabatt. Bestilte deler der i går. Nevnte det til daniel. Men viss jeg var medlem i bmwccd skule jeg får rabatt. Håper på at vi normenn og får rabatt der. Da vi sikker er de som handler mest. Hmmm...jeg har bodd i Danmark (Århus) i 7 år, men jeg er kun BMWCCN medlem. Årsaken er at BMWCD har hatt et lukket forum og det har dermed ikke for utenforstående vært mulig å finne ut hva klubben står for. Jeg har via omveier funnet ut at tyngden av medlemmene befinner seg på Sjælland og at snobbefaktoren generelt er rimelig høy. Iom. at Koed har ansatt Daniel Clemmensen (styremedlem i BMWCCN) er det rimelig å tro at en vesentlig del av omsetningen kommer fra Norge...ergo burde BMWCCN medlemmer også få en hyggelig rabatt... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Fahrfreude postlegges på mandag. Så da dukker det opp i løpet av uken, endelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 STAS.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Så siden jeg betalte via nettbank medlemskontigentet igår, lørdag, så vil jeg da ikke få det bladet, og vil da bare få tre (av fire) blader i år? bmwE9: Men er det mulig for oss normenn å bli medlemmer i BMWCCD da? Er jo ett fett om det er snobbefaktor eller ei, så lenge man får rabatt på koed.dk som gjør at medlemsskapet som man har betalt, går i pluss. EDIT Har hørt at Schiedmann har rabattavtale med BMWCCN, men hvem av disse er dem på listen til BMWCCN? --> http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/serv ... vtaler.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Schmiedmann er ikke på den listen men de gir rabatter. 10% rabatt for de som er medlemm i BMWCCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Takker & bukker, T.A.S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Betalte vel nesten 133 for hvert blad i går jeg da. Kjøpte vel litt deler på div bmw forhandlere, men ikke mye akkurat. Og på treffene kommer man vel inn selv om man ikke er medlem? Eller koster det da? Får vel ikke kjøre på bane da. Skal du kjøre på bane på klubbtreff må du selvfølgelig være medlem ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 bmwE9: Men er det mulig for oss normenn å bli medlemmer i BMWCCD da? Er jo ett fett om det er snobbefaktor eller ei, så lenge man får rabatt på koed.dk som gjør at medlemsskapet som man har betalt, går i pluss. Avgjort...og jeg er temmelig sikker på at nordmenn bosatt i Norge uten problemer evt. kan bli medlem av BMW Club Danmark (BMWCD)... Mine frustrasjoner vedr. BMWCD er mest av alt et lokalt dansk fenomen...litt på nivå med den evige diskusjonen vedr. den generelle dominansen fra Oslo vs. resten av landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå