earl-t-james Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Har fått på senkesett, bakrutespoiler, nye lykter å sommerfelger! noen som har flere tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Meget pen bil. jeg ville kanskje fått på en leppe til foran, så hadde den vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 ska låne meg ei lippe seinere i kveld å prøve på, sjå om d blir bra før eg evt. kjøper. Ta noken bedre bilde da, syns ikkje den vart so fin på disse bilda. Ellers so he eg litt lyst å sote rutene kanskje, å scorpion eksos hadde også gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Ta bort bakrutespoileren og sett på en liten spoiler på bakluken, ellers kan du bare beholde bilen slik den er nå, ganske perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Synd den er automat, ellers pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 ikke sett spoiler bak a ! huff. ellers strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Den der var ekstremt pen! Men som Dr_S sier så er det synd det er automat, som dessverre mange 328i er virker det som.. Ville kanskje valgt FK angel eyes i stedet for Hella, men ellers var bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 liker bakrute spoiler! hehe.. menmen.. alle kan ikkje ha samme smak.. ville helst ha manuell ja, men kjøpte bilen me søskenbarne mitt å fekk ett tilbud eg ikkje kunne sei nei til.. utruli godt holdt, komplett service hefte å bra med utstyr.. men synes igrunnen att automat kassa fungera veldig bra.. jeg synes hella lyktene er finest da glipa på ringene er nede å ikkje oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Sommerdekk allerede?! Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 ot, så slipper jeg å lage en ny tråd for et lite spørsmål. er det noen her som vet hvordan sideskjørtet er festet? kun på sidene eller er det et slags feste på midten og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 finfin bil .. litt rare front-lys men.. så litt små ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 utrolig pen bil du har, må si jeg likte den. det er to ting jeg ville gjort med den hvis jeg var deg, satt på en E-46 m3 spoler bak, også ville jeg ha lakert dørhåndtakene i bilens farge, sideskjørtene er vel limt på sidene og naglet fast under, det ble iallefal gjort på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Kjøpe gt spoiler av meg og sett den på. Så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 ot, så slipper jeg å lage en ny tråd for et lite spørsmål. er det noen her som vet hvordan sideskjørtet er festet? kun på sidene eller er det et slags feste på midten og? Hvis det er orginal skjørt så er de klipset fast. hvis det er uorginal ala Lester eller Rieger så er de lima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Såg en komplett orginal e36 328 96modell som hadde gått 46000km(!!!!!) til en pris på, hold dere fast: 219 000 ,- !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå