Gå til innhold

Bilder av 328´en

Share

Anbefalte innlegg

ska låne meg ei lippe seinere i kveld å prøve på, sjå om d blir bra før eg evt. kjøper.

Ta noken bedre bilde da, syns ikkje den vart so fin på disse bilda.

Ellers so he eg litt lyst å sote rutene kanskje, å scorpion eksos hadde også gjort seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker bakrute spoiler! hehe.. menmen.. alle kan ikkje ha samme smak.. ville helst ha manuell ja, men kjøpte bilen me søskenbarne mitt å fekk ett tilbud eg ikkje kunne sei nei til.. utruli godt holdt, komplett service hefte å bra med utstyr.. men synes igrunnen att automat kassa fungera veldig bra.. jeg synes hella lyktene er finest da glipa på ringene er nede å ikkje oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig pen bil du har, må si jeg likte den. det er to ting jeg ville gjort med den hvis jeg var deg, satt på en E-46 m3 spoler bak, også ville jeg ha lakert dørhåndtakene i bilens farge, sideskjørtene er vel limt på sidene og naglet fast under, det ble iallefal gjort på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ot, så slipper jeg å lage en ny tråd for et lite spørsmål.

er det noen her som vet hvordan sideskjørtet er festet? kun på sidene eller er det et slags feste på midten og?

Bilde014.jpg

Hvis det er orginal skjørt så er de klipset fast. hvis det er uorginal ala Lester eller Rieger så er de lima. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...