Gå til innhold

Nysenket E36, Lowest in town?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1, hele bilen er nylakkert i diamantsort metallic.

2, felgene er 15" med 195x65x15, dette er sammenliknbart med 215x40x17 dekk.

3, ubrukelig? javistt, kult? jatakk :)

jonte, du slenger som vanlig med leppa ser jeg, dette er forsåvidt intet nytt, hva skal egentlig til for å please deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2, felgene er 15" med 195x65x15, dette er sammenliknbart med 215x40x17 dekk.

Hvordan i alle dager kan du si at 195/65-15" er sammenlignbart med 215/40-17"?

For det første er førstnevnte en god del større i omkrets enn sistnevnte, og sistnevnte er ingen BMW-dimensjon. Mente du 215/45-17", så er omkretsen ca. lik, og riktig for BMW, men de er jo fortsatt ikke sammenlignbare når det gjelder bredden. 215-dekk er jo selvfølgelig bredere enn 195-dekk, og førstnevnte bør også ha 7-8" bred felg, mens sistnevnte bare trenger 5-7".

Det sier seg selv at det er verre å få plass til 215. I tillegg ser det ut som det er ganske høyt innpress på felgene dine, for de står langt inni hjulbuen.. men jeg er allikevel overrasket om ikke de 15-tommerne dine tar uti på fullt svingutslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle vel bare se hvordan det så ut. Er jo umulig å kjøre med 1 cm klaring foran.

Men..

Har du fått kjørt noe med det senkesettet der nå? Jeg lurer på hvordan støtdemerne er jeg. Om de er harde nok for fjærene. Om bilen gynger opp og ned etter en dump. Om det sitter skikkelig bra i svingene.

Vurdere det settet der litt selv nemlig.

Kjøpte du det på Eyecandy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte, du slenger som vanlig med leppa ser jeg, dette er forsåvidt intet nytt, hva skal egentlig til for å please deg?

Slenger med leppa?

Jeg sier min mening om at jeg ikke synes det er fett med biler som kjører på ballongdekk og skraper veien, fordi det ser ikke bra ut, det ser dumt ut.. Også er det ikke ei utfordring å senke en slik bil heller. Hvertfall ikke når du har hjulene midt under bilen.

Om du har hjul som ligger kant i kant med skjermen og bilen er lav, så er det kult. F.eks 10x18 og 80mm senk, da begynner det å se bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt standard støtfanger kunne du senket den mere enn med den fangeren der tror jeg..

samtidig som bilen er kjørbar altså

Regner med at det er Rieger fangeren det der, samme som jeg har. Den er 4-5 cm lavere enn den orginale fangeren. Selv med min lille 15/30 senking så har jeg problemer med bakkeklaringen foran i f.eks bratte p-hus.

Men ser ikke ut som fangeren er festet jo? Skal ikke mye til å bli lowest in town hvis fangeren kan henge løst ned på asfalten.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...