Gå til innhold

hjelp, det er Valentine's

Share

Hva skal man kjøpe til valentine's  

30 stemmer

1. 1. Hva skal man kjøpe til valentine's

• Sjokolade
      1
    • Roser
      15
    • kino med middag
      14

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes denne dagen er noe forbanna tøys?

Det er jeg faktisk litt enig i...hvorfor ikke bare huske å være litt hyggelige mot hverandre i hverdagen (type ikke ta hverandre som en stor selvfølge hver eneste dag) ... huske å kjøpe noen blomster til din kjære i ny og ne...i motsetning til å kun huske blomster 2 ganger i året. Hva med å gi henne en ekstra klem om morgenen bare for å fortelle henne hvor mye hun betyr for deg...eller hva med å lytte litt ekstra etter neste gang hun prøver å fortelle deg hva slags planer hun har for neste gang hun skal kjøpe klær eller prøve en ny frisyre... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater slike dager, som valentine, morsdag, farsdag å julaften, for den slags skyld. Det er bare påfunn fra handelstanden for å tjene litt ekstra penger. :x Eg personligt gidde ikkje bry meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, Tenk bare på hvor mange som glemmer denne dagen, å hvor sure damene blir da. Sånne dager til å skape ufred i heimen med. Vær sjenerelt snill med hverandre i hverdagen så går ting iorden 8)

Nei, slike dager er oppfunnet av handelstanden for å håve inn penger. Akkurat likt er det med morsdag og farsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg og sambo ble sammen 14. feb klarte jeg å få smisket inn at vi tar valentine's og årsjubileumene under ett. Julaften, bursdagen hennes 31. jan, årsjubileum den 14. feb og valentine's den 15. feb ble for mye for meg.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært ute og kjøpt 10 roser,et koselig kort,en liten bamse med et stort hjerte i fanget og skal lage en bedre middag i kveld :)

er tanken som teller..det viktigste er at du husker det :lol:

endte opp med roser jeg og, men er det ikke sånn at en kun skal kjøpe antall roser i oddetall? Altså 1,3,5,7 osv... mener å ha hørt det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...