Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Det skal ligge et par bilder av de i galleriet. er 8.5 felgbredde. skal passe på E39. tror du må ha senterring . er iallefall 5X120, ET15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Synest de felgene ser bra ut når du bare har bilde av de, men når jeg ser på bildet av felgen på bilen din, så var det ikke så fine... Litt små kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 ja, 18" på e60 er ikke store greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Det blir vel noe ala 17" på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jaja.... Da har jeg ihvertfall fått tilbake pengene fra kjøtt-pøkken. Er fortsatt ganske irritert hvor idiotisk det går an å være. Er nå da lysten på noen lekre 18" felger. Helst med brede bak, og ca 40 i profil... Pris ca 8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Den som leter finner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jada, leter aktivt jeg Men alltid greit med noen ekstra øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Skal sei ifrå dersom eg ser nokon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Skal sei ifrå dersom eg ser nokon! Glimrende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Det var da kipt Erik. Skulle sagt i fra rett før jul. En jeg kjenner solgte noen ACS kopi 18" til en kollega. Hadde stått på en E39. Tror de ble solgt for ca. 4-5000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Det var da kipt Erik. Skulle sagt i fra rett før jul. En jeg kjenner solgte noen ACS kopi 18" til en kollega. Hadde stått på en E39. Tror de ble solgt for ca. 4-5000. DOH! Synes du kunne vært så fremsynt og visst at jeg kom til å kjøpe noen felger snart! Får si ifra om du snubler over noen andre da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Skal sende en mail til et av styremedlemmene. Han har sikkert 18"ene sine liggende enda. Stått på en E34 Touring. OZ Racing felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Skal sende en mail til et av styremedlemmene. Han har sikkert 18"ene sine liggende enda. Stått på en E34 Touring. OZ Racing felger. Mange eiker på dem.... Vet ikke helt om jeg har lyst på det. Vært nice med noe med få eiker. Og kanskje litt kant... I tillegg har man vel også problemet med hubsenter. Så må være felger med senterringer i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Dårlig bilde. Men tror det er disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2006 Dårlig bilde. Men tror det er disse: Hmm... Tror jeg sier takk, men nei takk. Ikke helt min smak det der. Få massive eiker kunne jeg tenkt meg. Eller noe med BREI kant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå