Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Kenneth Moen drifting spesial, den bussen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Syns de to lastebilene var det sykeste. De blokkerte jo nesten hele veien. Ser kun sånt på hollywood filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 hva er greia med denne Tunellen da? kanskje en skarp sving.. eller kanskje det er veldig glatt eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Å miste god underholdning? Don't think so. Hadde det vært en M3 som hadde kommet ned der og truffet veggen tror jeg kommentaren din hadde vært en helt annen. Jeg for min del blir redd for liv når jeg ser sånt. Glad vi ikke har sånne tuneller i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Det og påstå at det er god underholdning og se biler krasje på den måten, har etter min meining seriøse problemer, og kan umulig vært utsatt for noe tilsvarende selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Det og påstå at det er god underholdning og se biler krasje på den måten, har etter min meining seriøse problemer, og kan umulig vært utsatt for noe tilsvarende selv! Så enig, så enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Det og påstå at det er god underholdning og se biler krasje på den måten, har etter min meining seriøse problemer, og kan umulig vært utsatt for noe tilsvarende selv! Så enig, så enig!!! Jeg støtter også den kommentaren... morbid humor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Så lenge jeg ser at liv ike går tapt så kan jeg trekke på smilebåndet, men håper samtidig at folk lærer litt av sånne filmer... Der er faktisk årsaker til ulykker som vi bilister ikke kan kontrollere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Så lenge jeg ser at liv ike går tapt så kan jeg trekke på smilebåndet, men håper samtidig at folk lærer litt av sånne filmer... Der er faktisk årsaker til ulykker som vi bilister ikke kan kontrollere Hvordan vet du med sikkerhet at liv ikke går tapt ? ...og hva med evt. alvorlige skader på både mennesker og materiell ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Det og påstå at det er god underholdning og se biler krasje på den måten, har etter min meining seriøse problemer, og kan umulig vært utsatt for noe tilsvarende selv! Så enig, så enig!!! Jeg støtter også den kommentaren... morbid humor... Dette støtter jeg også 100 % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Kanskje litt dårlig formulert av meg.... Liker selvfølgelig ikke at folk skader seg og det er selvsagt umulig å se det på den filmen der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 sattan, imponert over han med bussen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Det og påstå at det er god underholdning og se biler krasje på den måten, har etter min meining seriøse problemer, og kan umulig vært utsatt for noe tilsvarende selv! Jeg antar du så hele videosnutten, og ikke stengte ned vinduet før filmen var slutt.... Forresten, ser du frivillig på dårlig underholdning? Ja visst har enkelte seriøse problemer, og det har nesten hele menneskeheten, unntatt noen på bimmers.no. Dessverre er mennesket skrudd sammen på en slik måte at de tiltrekkes ulykker, og har en tendens til å samles i ren nysgjerrighet. Så å si at det er dårlig underholdning, for så å selv sitte å glane på, velger jeg å kalle dobbeltmoral. Jeg besvarte derimot det første innlegget med ironi, da de som overvåker disse tunnelene faktisk legger ut dette på nettet. Beklager at dere ikke skjønte det. Nei, jeg har ikke opplevd lignende selv, jeg prøver i høyeste grad å til enhver tid ha kontroll over bilen, noe jeg stort sett har klart de 20 årene jeg har kjørt bil, motorsykkel og vogntog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Å miste god underholdning? Don't think so. Tror du burde tenke deg over det du sa en gang til, du aner ikke hvordan det er å miste din beste venn i en bilulykke ! At du hele tatt tenker slik gjør meg kvalm ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Vel Sperre, du må gjerne bli så kvalm at du spyr for min del, det er svært lite jeg kan gjøre med hverken denne videosnutten eller tankegangen til de som har lagt den på nett. Og det var nettopp de jeg siktet til da jeg skrev innlegget du sikter til. Jeg prøvde etter fattig evne å forklare det i innlegget over ditt her, men du har fortsatt ikke forstått det. Jeg har mistet gode venner i forkjellige trafikkulykker, både bil og mc-ulykker, samt togulykker. så hvor du har hentet informasjon nok til å påstå jeg ikke aner hvordan det er å miste min beste venn i en bilulykke vil jeg gjerne du skal gjøre rede for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå