Gå til innhold

montering av cd spiller i e 46


Anbefalte innlegg

noen som har montert vanlig cd spiller i e 46 det e jo orginal kaserttspiller noen som hvet om hvordan koblinger det fins bak, om det eg vanlig enkel koblinge eller om det er noe ekstra... har vert borti audi a6 hvar et helvette dem klarte ikke få det til på audi...

noen som hvet om det er noe triks??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal altså ha en annen type spiller inn? Som f.eks. Pioneer...

Det du trenger er en ramme som dekker det store hullet. Den originale spilleren er jo en del breiere enn en ettermarkedsspiller. Så trenger du en adapterkabel som går fra BMW sin plugg som sitter i bilen til en ISO plugg som passer alle spillere. Så kan det være at du trenger en antenneadapter. kommer litt an på hvilket merke spiller du skal ha. En europeisk spiller eller ny type Alpine trenger du ikke antenneovergangen. Mens Pioneer, Sony, Panasonic etc (japanske) trenger du overgangen.

Edit: Du får faktisk med antenneovergang i esken til nye Sonyspillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to bmwE9: Det er andre gang du klager på hvordan det ser ut med uorginal spiller i E46. Det gjør jo ikke det så lenge du får spilleren i samme farge som interiøret rundt spilleren.

Jeg satte inn en splitter ny Pioneer DEH-P9600MP for noen uker siden og den er strøken ut siden jeg har silver-lister i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to bmwE9: Det er andre gang du klager på hvordan det ser ut med uorginal spiller i E46. Det gjør jo ikke det så lenge du får spilleren i samme farge som interiøret rundt spilleren.

Jeg satte inn en splitter ny Pioneer DEH-P9600MP for noen uker siden og den er strøken ut siden jeg har silver-lister i bilen.

Jeg kjører E46 selv og det gjør meg absolut berettiget til å klage. Det går nesten heller ikke en dag uten at jeg irriterer meg over hvor "tynn" lyd det er i min originale Business spiller. Jeg er ikke tilfreds med at BMW i løpet av 7 års produksjon (sedan/touring) aldri kom opp med et bedre alternativ (innen rimelighetens grenser) for E46 og fornuftig stereo/lyd enn en integrasjon mot en svindyr iPod. En "god" sak kan ikke nevnes for ofte...det ser ikke ut med en 3-parts spiller i E46...og hvis du endelig går for en slik løsning bør du iallefall sikre deg rammen som sentrerer spilleren i midten av dashboardet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

Litt off topic (sry..), men kan noen forklare meg, enkelt og greit, fremgangsmetode for å få montert ut den orginale spilleren i en e46? :P:?:

Du tar først av listen over hanskerommet... så tar du av listen over/rundt spilleren... og dermed ser du de to skruene (en på hver side av spilleren) som holder spilleren fast i dashboardet. Listene trekkes forsiktig av ved å begynne på høyre side under luftekanalen ved høyre fordør... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...