Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg husker det var en som la ut en filmsnutt av en E36 M3 eller 328i som kjørte på autobahn. Der hadde bilen digitalfartviser i instrumentpanelet (der kilometer standen står)

Funker dette på alle e36?

Tror jeg fant det ut, fant det på nettet. Skal prøve etterpå.

http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htm

You can press the mileage reset button again to access more tests. Tests 2 through 4 are always unlocked and hence available. Tests 5 through 14 are normally locked -- to access these you must first unlock the display using test 15. Otherwise the display simply shows: --------.

• Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hmmm... lurer litt på dette... om alt blir "resatt" når man stopper bilen, elns. Dvs, at den går tilbake til kmstand-visning.

Hadde vært morsomt å teste. Hadde også vært "morsomt" om man fikk til at den viste km/t mens man kjørte og slapp å gjøre prosessen hver gang man vil ha den. ;)

Gi respons tilbake på dem som tester :)

Posted

Jeg fikk ikke instrumentpanelet til å funke, men igjennom kjørecomputeren min fungerte det. Ganske stilig :)

Låste opp computeren min, så nå kan jeg få se:

-Fart km/h

-System volt

-Liter på tanken

-Drivstoff forbruk i timen

pluss mye mer :)

Posted

Hmm, trokke det virker på alle modeller. Min 94 mod virket det tydeligvis ikke på. Fikk opp diverse tall og tilslutt en test av instrumentene.. Og ikke noe mer..

Posted
Ingard: Det fungerer på din også, les linken over.

Fulgte det som sto der, og nå fungerer det. Digital turtallviser var litt tøft :)

Men det kom ikke noe "tESt 01" opp.. Hvorfor?

Posted
men om du absolutt er ute etter digital hastighet er det jo det på den store kjørekomputeren også

hvordan?

Trykk på 1000 og 10 knappene samtidig.

trykk deg fram til 19, trykk så set/res (LOCK NR vises i displayet)

DATE knappen. pluss dagen med måneden.. (F.eks i dag 22/2 blir 24)

Så trykker du på 1000 og 10 samtidig igjen og trykker til det står 8 og så set/res da får du hastighet.