jimriaz Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Men får ikke solgt mærsja.. Vil ha en X3!!!!! Bare for å ha nevnt det liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 X3... Nei, då ville eg heller hatt X5... Like ikkje X3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 X3 er jo fine bila da når me snakka om X serien. Lika eigentleg ikkje nokon av X bilane, men ville no heller hatt X3 vist eg først sku ha noko.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Men får ikke solgt mærsja.. Vil ha en X3!!!!! Bare for å ha nevnt det liksom.. Hvis denne tråden skal bli bare litt informativ kan du jo kanskje fortelle oss hvorfor du ønsker å selge Mercedes´en og hvorfor du ønsker deg spesielt en X3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har faktisk hatt mercedes de siste 5 årene.. Har vært kjempefornøyd med bilene jeg har hatt.. Har en C220 CDI stasjonsvogn nå, har 1 bikkje, blir en bikkje til snart, og da blir bilen jeg har akkurat litt for liten med tanke på et hundebur til.. Har fattet kjempeinteresse for X3 etter jeg var å prøvekjørte en 2.0 diesel hos Autozentrum.. Her er forresten den jeg selger: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6980588 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg elsker bmw ofcuz.. Kjerringa vil ha x5, vi er begge skjønt enige om at x3 ikke er noe pen, men skulle jeg kjøpe suv size bil så hadde det blitt mercedes ML uansett! har kjørt både x5, x3 og ml og ml'en er bare så mye mer digg å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg elsker bmw ofcuz.. Kjerringa vil ha x5, vi er begge skjønt enige om at x3 ikke er noe pen, men skulle jeg kjøpe suv size bil så hadde det blitt mercedes ML uansett! har kjørt både x5, x3 og ml og ml'en er bare så mye mer digg å kjøre! Den nyeste ML`en er meget pen.. Men alt for stiv i pris, hadde jeg hatt råd til bil i millionklassen hadde det blitt den nyeste ML`en.. Har ca 500 laken, og da mener jeg X3 er den beste og "rimeligste" suv`en i premium klassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Har faktisk hatt mercedes de siste 5 årene.. Har vært kjempefornøyd med bilene jeg har hatt.. Har en C220 CDI stasjonsvogn nå, har 1 bikkje, blir en bikkje til snart, og da blir bilen jeg har akkurat litt for liten med tanke på et hundebur til.. Har fattet kjempeinteresse for X3 etter jeg var å prøvekjørte en 2.0 diesel hos Autozentrum.. Her er forresten den jeg selger: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6980588 Det var en rimelig fin Mercedes-Benz...nesten ny også... ...Jeg er i tvil om du evt. klarer å akseptere interiørkvaliteten i BMW´en...E83 er dessverre ikke helt like gjennomført som de andre modellene på det området. Resten av X3 er imidlertid ganske bra konstruert og M47D20 motoren i X3 2.0d er en fornuftig konfigurasjon. Husk imidlertid at motoren kun har 150 HK i X3...i motsetning til 163 HK i f.eks E90/91 320d...hvorfor ?...don´t ask... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har faktisk hatt mercedes de siste 5 årene.. Har vært kjempefornøyd med bilene jeg har hatt.. Har en C220 CDI stasjonsvogn nå, har 1 bikkje, blir en bikkje til snart, og da blir bilen jeg har akkurat litt for liten med tanke på et hundebur til.. Har fattet kjempeinteresse for X3 etter jeg var å prøvekjørte en 2.0 diesel hos Autozentrum.. Her er forresten den jeg selger: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6980588 Det var en rimelig fin Mercedes-Benz...nesten ny også... ...Jeg er i tvil om du evt. klarer å akseptere interiørkvaliteten i BMW´en...E83 er dessverre ikke helt like gjennomført som de andre modellene på det området. Resten av X3 er imidlertid ganske bra konstruert og M47D20 motoren i X3 2.0d er en fornuftig konfigurasjon. Husk imidlertid at motoren kun har 150 HK i X3...i motsetning til 163 HK i f.eks E90/91 320d...hvorfor ?...don´t ask... Er enig i at interiøret ikke er det fineste.. Men det tror jeg nok jeg skal klare å akseptere.. Og en annen ting jeg synes er litt negativt med X3 er at fangerne ikke er lakkert helt ned.. Men det skal man alltid klare å fikse i ettertid.. Og gromme felger i tillegg, blir nok bilen meget pen tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Er enig i at interiøret ikke er det fineste.. Men det tror jeg nok jeg skal klare å akseptere.. Og en annen ting jeg synes er litt negativt med X3 er at fangerne ikke er lakkert helt ned.. Men det skal man alltid klare å fikse i ettertid.. Og gromme felger i tillegg, blir nok bilen meget pen tror jeg.. Plaststøtfangerne kan nå også leveres i lakkert utførelse fra BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Du gjør ingen dårlig valg ved kjøp av X3. hadde det stått mellom en X5 2001 mod mot en 2005/2006 X3 til rundt halv million hadde jeg ikke vært i tvil. garantert X3. syntes X3 er en meget pen bil og med skikkelige felger er den knalltøff. X3 med 150HK er absolutt ingen sinke. jeg har kjørt den og den er meget sprek til å ha den motoren. 0-100 km/t på rundt 8 sekunder, men det er egentlig uvesentlig. Interiøret i X3 syntes ikke jeg er så ille. det finnes langt styggere interiør i SUV klassen. hvis det er slik at X3 kommer med 5 serie interiør til Høsten så hadde jeg kjøpt den. elsker interiøret i 5 serie. Hvis du sliter med å få solgt mercedesen, så ta innbytte hos Autozentrum eller Oslo Bilsenter. Oslo Bilsenter har både Mercedes og BMW, og for litt siden hadde Oslo Bilsenter en X3 til salgs. bare vent til de tar inn en ny en. jeg kjøpte forøvrig bilen min hos Oslo Bilsenter. knall karer som jobber der. kjempe service og veldig hyggelige medarbeidere. anbefales.[/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 litt ot men.. hiv noe mer kronestykker på børsa og vent en sånn 30 år så har du vel råd til denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... =1&tot=152 *siiiiiiiiiiikle* Vet hvertfall hvor lottogevinsten jeg bestiller hver onsdag og lørdag skulle blitt brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Hmmm, det er vil ingen hemmelighet hvilken bil jeg liker Prøvde en X3 med 3.0ltr, den motoren ble rett og slett for voldsom t bilen. Størrelsen avgjorde til fordel for E53(ikke motsi meg bmwE9) X3 blir litt Honda CRV i størrelse...... Uten sammenligning forøvrig. Liker også look t e53 bedre....... Men smak og behag kan ikke diskuteres.. Til du som likte ML, den nye er en flott bil, men gamle utgaven bygd på ramme og greier. Oppfører seg som en mellomting mellom lastebil og pickup(litt stygt sagt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 litt ot men.. hiv noe mer kronestykker på børsa og vent en sånn 30 år så har du vel råd til denne:http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... =1&tot=152 *siiiiiiiiiiikle* Vet hvertfall hvor lottogevinsten jeg bestiller hver onsdag og lørdag skulle blitt brukt Er vel å gå sjølvmord på eit BMW forum dette; DEN BILEN VAR RÅ! Noko av det råeste eg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Sinnsyk utstyrsliste på den mercedesen du selger.. Jeg har ABS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå