Evopower Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Flott bil du skal selge! Men tror du at du vil få bedre plass til to hunder i en X3 enn i Mærsja di da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hmmm, det er vil ingen hemmelighet hvilken bil jeg liker Prøvde en X3 med 3.0ltr, den motoren ble rett og slett for voldsom t bilen. Størrelsen avgjorde til fordel for E53(ikke motsi meg bmwE9) X3 blir litt Honda CRV i størrelse...... Uten sammenligning forøvrig. Liker også look t e53 bedre....... Men smak og behag kan ikke diskuteres.. Til du som likte ML, den nye er en flott bil, men gamle utgaven bygd på ramme og greier. Oppfører seg som en mellomting mellom lastebil og pickup(litt stygt sagt). Hehehe...E53 har betydelig mer pondus enn E83 noen gang vil få... ...det er konseptet disse to modellene bygger på (SUV/SAV eller whatever..) jeg ikke uten videre mener er interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Flott bil du skal selge!Men tror du at du vil få bedre plass til to hunder i en X3 enn i Mærsja di da? Bilen er fin den, ja.. Med tanke på høyden på buret så får jeg plass i X3`en, og ikke mærsja.. og det er synd.. Skulle kanskje vurdert en chihuahua isteden.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg syns den gammle 3,0 litern var for liten i X3.. savnet mer krutt... om man skulle kjøpt en X3 måtte det jo blitt den... vel vel... se TopGear testen av X3.. den er morsom... veldig subjektiv.. men morsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 lo godt av testen der ja. var akkurat det jeg mente også. kjøp noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå