Gå til innhold

Sett litt på bil. BMW 520i 88 modell. Noe å satse på?

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen så jo ganske pen ut da. Men den var ikke utpreget billig. De gamle 12 ventilerne (M20) er langt mindre attraktiv enn de nyere 24 ventilerne (M50). Legger du på 10-15000 så kan du få kjøpe min. Den er penere, 3 år nyere, har 150hk og er gått 100000km mindre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=932657

Der har du ein 530 som har gått betrakteleg mindre, men uten skinninteriør.

40 000.

Den hadde ikke så pent utseende og var ombygd da. Er ikke sikkert den er godkjent engang da. Men har sendt han en mail, så får se... Var ikke så fine felger akkurat heller på den.

Tror jeg kanskje klarer å prute ned til 25.000kr på den jeg har sett på. Kanskje... Klarer hvertfall et par tusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ser meget fin ut :D E34 er mye bil for pengene.

E34 er absolutt ikke overpriset biler, som mange andre BMW'er... :?

Som regel er E34 mere bil enn pengene du kjøper de for og du kan få mange gleder med en så stor og robust bil. Kjøreegenskapene er bare deilig. :D her er det lite plastikfantastik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde ikke så pent utseende og var ombygd da. Er ikke sikkert den er godkjent engang da. Men har sendt han en mail, så får se... Var ikke så fine felger akkurat heller på den.

Nei det er sant! Men etter min meining er det betre å kjøpe ein bil som du sleppe å legge ut mange 10 000 på motor og drivverk, og heller kjøpe styling og felger seinare.

At den er ombygd har jo ikkje så mykje å seie. Ikkje vist du ikkje er så veldig nøyen på det. Vist eg sku ha kjøpt den bilen der, var det godt nok for meg at han har brukt dei mekansike delane som krevest på ein 530.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en annen en og han bor 2mil unna meg. Helt perfekt! Drit billig også.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1014583

Eneste er at jeg ikke liker hvit så godt, men det går seg til... Gått litt mye den også, men koster jo 32.000kr og er en 520i 24V med 150hk. Får helt sikkert pruta den ned til 30.000kr også. Det går helt fint. Syntes om den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvit er pent!! støgg spoiler på luka!! ser ut som rustflekk på bag.luka og nederst v venstre forhjul. lett å fikse sikkert og karosserideler er rimelige.

best å se på bilene og vil du koste 14-1600 på naf test er det nok en god investering. synes ikke man kan regne med helt problemfrie biler når det er snakk om 15år gamle og godt innkjørte biler. noe kommer til å måtte byttes. da ville vel en pænsjonistkjørt toyota el mitzu vært et tryggere valg.

ps sjekk om soltaket er tett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust

Motorproblem

Sigarettmerker

Vibrasjoner ved nedbremsing eller ved 90 --> 120

Småting for det meste...

Vist du har god peiling på bil (eller har med deg nokon som har det) finner du som oftast nokre småting :D

Pappa kan endel om bil, så finner nok ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få sjekket alle foringer i understellet med det samme du holder på, er det ikke blitt skiftet ut noe de siste årene er det garantert noe der du kan prute ned på.

Men 30 000? Det er da kjempepris hvis den er i så god stand som du sier. (Med tanke på lakk, rust osv osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein naf-test koste ca 1000 kr. Dersom far din eller selger av bilen er naf-medlem er det vel 500kr. Hadde nok kjøpt 150hk bilen ja. Såg ut som den var i bra stand. Forlang naf-test av selgeren, det vil ein seriøs selger gå med på!

Har sjølv ein kvit E34, og dei ser veldig fin ut synest eg, sjølv om eg heller hadde foretrekt svart. Har vinge på min eg og, men den er festa i kvar ende istedenfor midt på. Likte ikkje heilt det der, men det er integrert bremselys og det er veldig fint!

Eg trur at dersom du leite litt meir, så vil du finna ein del E34 til ca 30 - 40 tusen som har gått mindre og er i bra stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein naf-test koste ca 1000 kr. Dersom far din eller selger av bilen er naf-medlem er det vel 500kr. Hadde nok kjøpt 150hk bilen ja. Såg ut som den var i bra stand. Forlang naf-test av selgeren, det vil ein seriøs selger gå med på!

Har sjølv ein kvit E34, og dei ser veldig fin ut synest eg, sjølv om eg heller hadde foretrekt svart. Har vinge på min eg og, men den er festa i kvar ende istedenfor midt på. Likte ikkje heilt det der, men det er integrert bremselys og det er veldig fint!

Eg trur at dersom du leite litt meir, så vil du finna ein del E34 til ca 30 - 40 tusen som har gått mindre og er i bra stand!

Jeg har leita endel, og en fin 520i 24v går for 40.000kr +

Han med den hvite 520i 24v som jeg skal se på i morgen, sier at motoren er muligens bytta. Forrige eier sa det, men det var ikke sikkert. Hvordan får jeg sjekka det? Bilen har gått 292.000, men motoren har jo gått mindre hvis den er bytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...