steffen_sandnes Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Han har nok ikke raad til m3cab alikkavell, han bare onsker litt oppmerksomhet, han har en e-36 cab na og et fin eksemplar av en m3 cab e-46 ligger pa 700 og opp. tenk dere om.. hehehe ps: har engelsktastatur derav litt snaal skrift. har bare en ting å si til deg IDIOT vent å se du asshole har heller ingen behov i det hele tatt for å forsvare meg for om jeg har penger til M3 eller M5. noen gang tenkt oppi det lille hodet ditt om jeg kanskje har arva masse penger? eller tatt opp et svært lån? eller investert i noen aksjer som har gitt giga avkastning? eller om jeg firmaet mitt går så bra at jeg får rå? eller om andre firma der jeg er medeiger går så bra at jeg får rå? nei du 318tds hold de flåsete meningene dine for deg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Han har nok ikke raad til m3cab alikkavell, han bare onsker litt oppmerksomhet, han har en e-36 cab na og et fin eksemplar av en m3 cab e-46 ligger pa 700 og opp. tenk dere om.. hehehe ps: har engelsktastatur derav litt snaal skrift. har bare en ting å si til deg IDIOT vent å se du asshole har heller ingen behov i det hele tatt for å forsvare meg for om jeg har penger til M3 eller M5. noen gang tenkt oppi det lille hodet ditt om jeg kanskje har arva masse penger? eller tatt opp et svært lån? eller investert i noen aksjer som har gitt giga avkastning? eller om jeg firmaet mitt går så bra at jeg får rå? eller om andre firma der jeg er medeiger går så bra at jeg får rå? nei du 318tds hold de flåsete meningene dine for deg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 SteffenM2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 bensin og diesel e d samma d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 SteffenM2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Han har nok ikke raad til m3cab alikkavell, han bare onsker litt oppmerksomhet, han har en e-36 cab na og et fin eksemplar av en m3 cab e-46 ligger pa 700 og opp. tenk dere om.. hehehe ps: har engelsktastatur derav litt snaal skrift. har bare en ting å si til deg IDIOT vent å se du asshole har heller ingen behov i det hele tatt for å forsvare meg for om jeg har penger til M3 eller M5. noen gang tenkt oppi det lille hodet ditt om jeg kanskje har arva masse penger? eller tatt opp et svært lån? eller investert i noen aksjer som har gitt giga avkastning? eller om jeg firmaet mitt går så bra at jeg får rå? eller om andre firma der jeg er medeiger går så bra at jeg får rå? nei du 318tds hold de flåsete meningene dine for deg sjøl Ops... virker som du forsvarer deg selv jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 her skulle d vel vært en moderator for en god stund siden vil jeg tro, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318tds Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 asshole faktisk... voksen du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 nå passer vi på hva vi sier! hvis dere ikke klarer å holde dere til temaet, så vil tråden blir stengt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Han har nok ikke raad til m3cab alikkavell, han bare onsker litt oppmerksomhet, han har en e-36 cab na og et fin eksemplar av en m3 cab e-46 ligger pa 700 og opp. tenk dere om.. hehehe ps: har engelsktastatur derav litt snaal skrift. han kan fullt mulig ha råd til en E46 M3 cabriolet eller E39 M5 sedan. Om man ikke har penger på konto, har banken pengene. det spille ingen rolle om man låner så lenge man har råd til å betale de månedlige avdragene. Jeg hadde en E39 520i 97 mod til (verdi) 170 000 kr, men jeg hadde råd til å kjøpe en halvt år gammel E60 520iA 04 til 560 000 - noe som jeg gjorde. Lånte 388 000kr og betaler 5500kr pr måned. Jeg har enda råd til å låne mere penger på bil, men det gidder jeg virkelig ikke. Stå på Steffen og kjøpt deg bil-drømmen din. håper du kjøper snart E39 er en knakandes god bil steffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Enig med TAS her. Banken har idag så mye penger, at det er nok ikke uten grunn at så mange her inne på forumet bør føle seg truffet. den tendensen som var før - at en kjøpte bil for de pengene en hadde, er over for lenge siden. De aller fleste som er 18-25 år har ikke råd til å cashe ut en M3 (feks) helt uten videre. Snakker ikke om pappagutter som gjør som de vil. Men fast jobb har jo ganske mange, og så lenge en gjerne ikke har bygget hus eller lignende, så er det ingen problem å betjene et billån til en M3. Det er kun snakk om prioritering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 enkelte her går virkelig inn for å provosere uansett, tusen takk T.A.S og Pedi og tro det eller ei men det er faktisk ikke banken som betaler M3`n og nei det er heller ikke pappa og forresten jeg skal slenge ut bildet samme dag jeg kjøper, slik det ser ut nå blir det til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Tok litt av dette her gitt.. Har prøvd E-46 smg som er vesentlig kjappere en E-36 smg,mest for di den er justerbar og kan stilles på raskeste funksjon med en gang i forhold til den andre som er adaptiv(tror jeg det heter) Det er ikke kjapp heten som er det verste men prinsippet totalt.... uten cluth pedal og greier.. nei faan.. liker meg best i M5`n Kjøp begge da vel... det må bli løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Det er ikke kjapp heten som er det verste men prinsippet totalt.... uten cluth pedal og greier.. nei faan.. liker meg best i M5`n Kjøp begge da vel... det må bli løsningen det er nok en vanesak. jeg skulle også trykke ned cluch-pedalen hele tiden i starten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 enkelte her går virkelig inn for å provosere uansett, tusen takk T.A.S og Pedi og tro det eller ei men det er faktisk ikke banken som betaler M3`n og nei det er heller ikke pappa og forresten jeg skal slenge ut bildet samme dag jeg kjøper, slik det ser ut nå blir det til våren Steffen, for det første jeg håper du kjøper deg en sinnsykt kul bil, jeg unner alle å realisere drømmene sine! Og jeg driter jo i hvordan du realiserer dem, om det er opptjente midler eller banken sine. Og det er oppriktig ment! Graden en setter seg i gjeld og velger å satse på det ene eller andre er opptil hver enkelt! Poenget mitt og andres står allikevel klart - det er betydelige forskjeller mellom en E39 M5, og en E46 M3 cab. Forskjellene er såvidt store, at jeg og andre ikke skjønner en dritt når bensin forbruk blir brukt som en viktig grunn til hvilken bil du skal kjøpe. Jeg vet fra tidligre at har man en sprek bil, bruker man den mer aktivt, så den av disse bilene du kommer til å kjøpe, kommer sikkert ikke til å bli kjørt for å få forbruket lavest mulig. Derfor så syns jeg du skal kjøpe den bilen du har lyst til, cab eller ikke, forskjell på 0.2 pr liter eller ikke. Så lykke til med bilkjøpet ditt, våren er cab tid...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå