Frode H. Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Hadde den i tillegg blitt levert i alpine white vet jeg iallefall om èn som hadde bestilt den slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Men når BMW skal tvinge alle som kjøper denne bilen til å velge samme farge, så syns jeg det er helt tragisk at de har valgt sølv.. Eller la folk få velge mellom sølv og sort det er jo de to fargene CSL kom i; sølv og sort.. ang hvit, så er jeg enig med Frode H om at det hadde vært en farge jeg kunne ha tenkt meg på en CSL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 det er jo de to fargene CSL kom i; sølv og sort.. Sikker på det? Var sikker på at den bare kom i sølv jeg.. M3 GTR gateutgaven ble laget i sølv og sort.. Edit: Har søkt litt rundt.. og etter det jeg kan se så kom vist også CSL i Black Saphire Metallic.. så da hadde jeg vel feil da.. Men jeg har aldri sett det på noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 her har du en, men den er dekorert litt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Yates..... Dette er for meg kuleste bil ever made Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 det er jo de to fargene CSL kom i; sølv og sort.. Sikker på det? Var sikker på at den bare kom i sølv jeg.. M3 GTR gateutgaven ble laget i sølv og sort.. Edit: Har søkt litt rundt.. og etter det jeg kan se så kom vist også CSL i Black Saphire Metallic.. så da hadde jeg vel feil da.. Men jeg har aldri sett det på noen bilder.. M3 GTR?!? Snakker vi om E36, trodde M3 GT bare ble laget i British racing green jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 M3 GTR?!? Snakker vi om E36, trodde M3 GT bare ble laget i British racing green jeg? E46 M3 GTR finnes ja, og her har du bilde av gateversjonen: og baneversjonen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Fy faen den var fin i sort! Det med gråfargen har "irritert" meg litt også. Er ikke noe glad i grått. Alt er jo relativt, men... Har sett bilder av en (omlakkert?) blå også. DEN var fin den. Digger blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Fy faen den var fin i sort! Det med gråfargen har "irritert" meg litt også. Er ikke noe glad i grått. Alt er jo relativt, men...Har sett bilder av en (omlakkert?) blå også. DEN var fin den. Digger blå. hvis du tenker på en "litt diskutert" estoril-blå Hartge M3, så er ikke det en ekte CSL, men en ombygd M3. Men den er utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 jeg vil og ha en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Sort bil er tøfft! Forresten.. legg merke til hvor langt bak motoren er plassert i GTRen.. Er jo nesten MR bil jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Meget lekker bil, med det rette utstyret og motor Gratulerer som månedens bil... Du får ikke så mange utstyrsvalg til M3 CSL så det skulle bare mangle at den har det rette utstyret. Flott bil dette. Jeg har sittet i passasjersetet når den sto parkert. Jeg la ikke igjen flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sidelengs Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 e46 M3 CSL'ens bakende må være en av de deiligste noen sinne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Er enig at sort er den råeste som er laget smeller du enda på et par chromefelger, så ruler man gata lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå