R Andersen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 gratulerer med ny bil! men ikke monter den spoileren bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Gratulerer med ny bil alle sammen... kunne faktisk tenkt meg ein Peugeot 407 coupe pininfarina eller ka det er... Dei er faktisk deilige å køyre og ser råe ut... Eit eksos på kvar side bak og feite felger... VROOM VROOM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 gratulerer med ny bil! men ikke monter den spoileren bak.. Spoiler blir det! Men er noe usikker på om jeg skal velge den som er på bildet eller gå for den originale fra Peugeot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Er einig med deg i det at BMW og Peugeot har mykje som er av dårleg kvalitet! Berre sjå på min for eksempel, ein E34 520 fra 1989, med styresnekke, greit nok at dei har forbetra dei fra 1970-tallet, MEN, det er fortsatt gammal teknologi som mange andre bilmerker har gått vekk fra! Og kven ellers enn BMW er det som har tre ledd på kvar side fra styringa og ut til hjula?! Det er sånne ting dei burde for lengst ha fiksa på ein 1989 mod! Ikkje ein gong Passaten til far min fra 1989 har tre stk! Er sikkert gode grunner til at de brukte styresnekke. Dette brukes fortsatt på store og tunge biler og lastebiler. Tenk deg tannstang på en stor lastebil og du kjører på noe i veien. Da vil hjulene vri seg og sjåføren har ikke sjangs å holde igjen rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Spoiler blir det! Men er noe usikker på om jeg skal velge den som er på bildet eller gå for den originale fra Peugeot... har du bilder av den orginale? smaken er som baken, men den på bildet syntest jeg ikke var noe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 den var bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Snakker du av erfaring? Jepp, de "ikke nevneverdige" skadene ble taksert til 40 007 kr... Og jeg fikk et heftig bonustap... Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 406¨n er sikkelig usikker på vinterføre, rister og herje dit den selv vil! Cluchen er tung og lang, og ventiltikktinga i bila dems kommer rett før de bikker 150000:P Begge mine 406´er var bedre på vinterføre enn min 1997 E36 323i...min nåværende 2003 E46 318dT er imidlertid helt suveren på vinterføre... jeg blir faktisk stadig overrasket over hvor bra E46 med diesel er på vinterføre... Vis du synes Bmw med bakhjulstrekk er bra på vinterføret, burde du virkerlig prøve en Audi A6 med 2.5 tdi og quattro, er umulig og få den til og slippe, du må vrenge rattet helt rundt og gi full gass, til og med det fungerer ikke alltids vis snøen er moderat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Vis du synes Bmw med bakhjulstrekk er bra på vinterføret, burde du virkerlig prøve en Audi A6 med 2.5 tdi og quattro, er umulig og få den til og slippe, du må vrenge rattet helt rundt og gi full gass, til og med det fungerer ikke alltids vis snøen er moderat.. E46 med ASC+T, dieselmotor og manuelt gear er suveren på vinterføre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Vis du synes Bmw med bakhjulstrekk er bra på vinterføret, burde du virkerlig prøve en Audi A6 med 2.5 tdi og quattro, er umulig og få den til og slippe, du må vrenge rattet helt rundt og gi full gass, til og med det fungerer ikke alltids vis snøen er moderat.. Nå er det jo feil å sammenlikne en quattro modell mot en bakhjulstrekker. Sammenlikn Audi A6 2.5tdi quattro mot BMW 525XiT så vil du nok kunne finne ut hvem som er best på vinterføre. Teknikens Väld testet faktisk 525XiT mot A6 2.5 quattro. BMW'en vant pga. beste firhjulsdriftsystem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå