Gå til innhold

Plaget med annonselgere her?

bunny
 Share

Anbefalte innlegg

skjønner ikke at det kan være noe problem.. det er jo bare å legge på... evt rape, for så å legge på

Stemmer det, men det hjelper veldig lite når disse folkene ringer opp igjen etter noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takka ja til et tilbud på abonnement på avis ifjor etter laaang samtale med dusten i andre enden. etter en tid ringte jeg å lurte på hvorfor jeg fikk avisen på døra. jammen du har bestilt sier damen,men når jeg ville ha tilsendt kopi av bestillingen så ble det stille et par sekunder. bestillt på ditt mobilnr sier hun så,men som jeg sa til henne så kan hvilkensomhelst kompis ha svart for meg når jeg var ute en tur og jeg aksepterte ikke noen regning.. fikk gratis avis i en mnd og ikke hørt noe på lenge :lol:

poengterte også for henne at jeg hadde reservert meg mot salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var underholdende når tlf selgere ringte. Ganske artig å prate piss med dem i "timesvis". Ja og ha, jeg er interessert, så fint, det kunne jeg tenke meg, ..... og finally - sorry Mac, HADE! Dessverre har de ikke ringt noen på flere år etter at jeg reserverte meg i Brønnøysund reg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

"Kjære anonnseselgere. Jeg skjønner at sånne som dere også må ha et levebrød, og må da selvfølgelig selge en viss mengde annonser for å ha til salt på maten. Kansje har du barn som må brødføs, en "dyr" kone\mann som krever sitt? Ja, til og med en hund som både skal ha mat og dyre vaksiner?Masse rekninger på både forsikringer, hus, bil og andre faste utgifter? Men tro det eller ei, det har faktisk vi andre også!, og det er FULLSTENDIG uinteresant og kjøpe noesomhelst av dere!, ja til og med helt uinteresant og FÅ noe også! Det finnes helt sikkert noe annet mer lønnsomt dere kan finne på, kloakkforflytter, fisketeller, selvmordsbomber, snøspiser, fjellmaler el.l. Har sikkert jobb til dere i SV også, ring heller dit."

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...