bergeee Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 og hvorfor tror dere det klakker mindre? min pajero 1990 mod fikk svakere kakle lyd på frityrolje:) går like godt gjør den og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 det var et ledende spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Pga bedre smøring!? Gamle patrolen min gikk som en kule på brukt frityr olje, men nå skal det sies at den gamle 3,3 literen spiste ALT! Kjørte på frityr, motor olje, hydraulikk olje, fyrings olje. parafin osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 et stikkord, trykkutvikling. Ikke bedre smøring nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 trudde du mente at du mente de ikke gjorde det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 En kompis fyllte biodiesel på sin E61, regninga kom på over 40 000,- for nye deler Hvilke deler ble byttet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Husker ikke helt hva han sa, men tror det var dyser og pumpe ihvertfall, han fikk ikke kjørt mer enn noen få kilometer før det ble stopp, tror han fyllte den fiskeoljedritten de solgte på Høk ved gamle E6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Okay, da kan en jo bare skylde seg selv. Den type biodiesel kan en ikke forvente noe bedre av. Jeg jobber selv på biodiesel fabrikk og ser ingen grund til at en bil ikke skal kunne kjøre på biodiesel av kvalitet. Problemet er at den er ganske hard mot gummi, ergo gummislanger og pakninger kan få ett problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Når man ikke er motorkyndig så regner man jo med at det er ok å fylle biodiesel på en 2009 mod da, men min 525d kommer aldri i nærheten av noe som helst som heter bio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå