Hakon Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Kjøp deg en Fjord Terne 28, TAS.. fineste båten i hele verden.. ang Autofil suger det lut... han karen er så elendig i alt at jeg blir bare sur.. begynte for alvor å hate han når han på tv2 en gang sa at Z8 hadde en 4,8 liters motor.. hva har verden blitt til .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Kjøp deg en Fjord Terne 28, TAS.. fineste båten i hele verden.. ang Autofil suger det lut... han karen er så elendig i alt at jeg blir bare sur.. begynte for alvor å hate han når han på tv2 en gang sa at Z8 hadde en 4,8 liters motor.. hva har verden blitt til .. Verden har blitt til noe som går på et manus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Kjøp deg en Fjord Terne 28, TAS.. fineste båten i hele verden.. ang Autofil suger det lut... han karen er så elendig i alt at jeg blir bare sur.. begynte for alvor å hate han når han på tv2 en gang sa at Z8 hadde en 4,8 liters motor.. hva har verden blitt til .. Hei. morsomt at du hjelper. Fjord er en god båt, men det er i Utgangspunket Flybridge / Command Bridge eller Åpen båt med targa vi skal ha. dette kan vi vel egentlig ta i en annen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Kjøp deg en Fjord Terne 28, TAS.. fineste båten i hele verden.. ang Autofil suger det lut... han karen er så elendig i alt at jeg blir bare sur.. begynte for alvor å hate han når han på tv2 en gang sa at Z8 hadde en 4,8 liters motor.. hva har verden blitt til .. Hei. morsomt at du hjelper. Fjord er en god båt, men det er i Utgangspunket Flybridge / Command Bridge eller Åpen båt med targa vi skal ha. dette kan vi vel egentlig ta i en annen tråd? Bare snakk i vei, skal herme litt etter autoart, "Bedere med en tråd som går, en enn som ikke går" Bare det var rett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Joa, det er bedre med en tråd som er levende enn død, men det kommer helt sikkert flere svar ang. Autofil i denne tråden senere og da er det litt dumt hvis jeg og håkon snakker om båt mellom Autofil innleggene. det kan fort bli forvirring. EDIT: Driver å leter etter båt med BMW motor også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Lag en båt tråd! hvor folka her kan diskutere båt evnt legge ut sine båter osv.. det er vel flere her som er intresert i båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 det er vel flere her som er intresert i båt? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Bil er bil og båt er båt. Er ok for meg at han tester en båt innimellom, men disse traktorene og bulldoserne han tester, kunne han spart seg for. Det jeg savner fra Jan Erik Larssen, er en mer kritisk gjennomgang av bilen, slik Top Gear gjør. Alt er så fett og kult og bra og moro i Autofil. Uansett hvor stygg, dårlig, liten, osv. bilen er, er det puppene på rattet og at loffen passer i eksospotta som teller. Det er litt synd. F.eks så jeg et Top Gear program som slaktet den 4-hjulstrekkeren i fra VW, Toureg tror jeg den heter. VW sendte ny bil til dem med større motor og bredere dekk, og trodde den ville falle mer i smak, men neida,. De lo hånlig av denne og, og fant opp 10 gode grunner til å heller kjøpe en annen 4-hjulstrekker i samme segment. Veldig morsomt. Men f.eks F-16-turen og helikopter turen til Autofil, er jo fantastisk underholdning fra en statskanal som flår gud og hvermann for lisenspenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Bil er bil og båt er båt. Er ok for meg at han tester en båt innimellom, men disse traktorene og bulldoserne han tester, kunne han spart seg for. Det jeg savner fra Jan Erik Larssen, er en mer kritisk gjennomgang av bilene, slik Top Gear gjør. Alt er så fett og kult og bra og moro i Autofil. Uansett hvor stygg, dårlig, liten, osv. bilen er, er det puppene på rattet og at loffen passer i eksospotta som teller. Det er litt synd. F.eks så jeg et Top Gear program som slaktet den 4-hjulstrekkeren i fra VW, Toureg tror jeg den heter. VW sendte ny bil til dem med større motor og bredere dekk, og trodde den ville falle mer i smak, men neida,. De lo hånlig av denne og, og fant opp 10 gode grunner til å heller kjøpe en annen 4-hjulstrekker i samme segment. Veldig morsomt. Men f.eks F-16-turen og helikopter turen til Autofil, er jo fantastisk underholdning fra en statskanal som flår gud og hvermann for lisenspenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Bare meg som synes de kunne kjørt litt friskere med egget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Bare meg som synes de kunne kjørt litt friskere med egget? De kjørte nok ikke for fult, men som rustad sa, han var ikke i sitt beste da.. Burde vært litt sladding i allefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Bare meg som synes de kunne kjørt litt friskere med egget? Tror nok de kjørte rimelig friskt, men tv og film lyver veldig om hvor fort det egentlig går . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 + at de kanskje ikke kjørte så fort... jeg er enig med mange her at han karen er alt for positiv til bilene... om dere skal se noe med litt mer kvalitet og tester som er litt mer objektive er Fifth Gear det man skal se. Om jeg skal se noe for å lære litt eller virkelig vite hvor god en bil er ser jeg heller på Fifth gear... TopGear er jo ren underholdning... men veldig moro da... Autofil er også underholdning, men ikke fullt så moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Savna litt sladding ja... rundetidene var det jo ikke noe å si på.... Gatedekk var det jo også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Er fullstendig enig at Jan erik larsen er litt for gladkristen. Bladet Autofil er også totalt patetisk syns jeg. Tror aldri jeg har hørt/lest noe som har SÅ lite innhold i seg, finurlig! Og hvorfor skal han teste mopeder og traktorer? Dette programmet har utviklet seg til en egen privat barnehage for Larsen ser det ut til. Det kunne i det minste kommet flere grener av dette programmet, med båter, og bonde kjøretøy! Fifth gear, hvor går det? Top gear er liksom autofil sin rake motsetning, skal hetse alt som ikke er britisk, og Landrover blir lovprist... Syns ikke det er så nøytralt program, men det er stor underholdning! Bladet AMS er mye bedre, kunne det bare kommet et program som var noenlunde slikt, informativt og kult på samme tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå