Gå til innhold

Nå klarer eg ikkje meir!! Bilder no.

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No gidder eg faktisk ikkje vente lenger, nå skal eg rett ut i garasjen og legge om til 19" er 7 pluss ute og har ikkje regna på 2 veker!

Kjem med bilder seinare ikveld :)

Snakk for deg selv! Tenk på oss som har hatt grombilen stående godt vinterparkert siden september..... Jeg begynner å slite alvorlig nå!

Du kan da med god samvittighet hente den fram nå og lufte den noen turer, vi har jo hatt knall vær her de siste to ukene med flotte temperaturer... :wink:

Sant nok, men jeg bruker å drøye til all snøen er borte.. Medio april så er nok skiltene på plass.. Gleder meg som vanlig noe sinnsykt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør forsiktig... guffent med sommerhjul på vinterføre. Skulle kjøre en "ny" 500SL hjem for en venn av meg ( som ikke hadde lappen da) den stod på 17" sommerhjul... dette var midt på vinteren.. farlig farlig... selv om det ikke er så mye vinter nu bør man være forsiktig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe problem hvis det er forsvarlig(les: tørt og bart) kjøreforhold, og samt han har mer enn 3mm spor i dekka :wink: .

1.6mm mener du.. :)

Er det ikke 3mm i vintersesongen da?

Jo..

3mm på vinter og 1.6mm på sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en del her i Oslo som har lagt om også, møtte akkurat en S6 med 20"

Litt risiko sport spør du meg, det er greit på hovedveier, men snøen ligger på sidegatene enda. Venter til neste helg jeg tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent med de felgene :D

Men er det bare meg som synes Imola Rot er en vanvittig fin farge :D Blir mer og mer overbevist for hver gang jeg ser det!

Blir hardt å velge fargevalgevalg på E30'n nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...