Gå til innhold

Skifte Bunnpannepakning 520I E34 92 modell

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg byttet akkurat bupanna på en E36 318 is i går kveld/natt...

Den bilen er vel ganske lik E34 under der med bunnpanna. Ganske greit å komme til og løsne bunnpanna, så er det bare å ta den ned noen cm og bytte pakning og få den på plass igjen.

Men når jeg tenker meg om vil sikkert pakningen sitte fast og for å komme til med skrape for å få bort gamle rester er det beste å ta av bunnpanna og det er en drittjobb! :evil: Sto i 7 timer med de greiene der i går.. Må løsne motorfestene og heise opp motoren så langt det går. Da går det akkurat så vidt og få lurt bunnpanna av og på igjen... Har du penger nok ville jeg spart meg all banningen og drittarbeidet og levert den inn. Hvis ikke er det bare å brette opp armene og sette igang... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet akkurat bupanna på en E36 318 is i går kveld/natt...

Den bilen er vel ganske lik E34 under der med bunnpanna. Ganske greit å komme til og løsne bunnpanna, så er det bare å ta den ned noen cm og bytte pakning og få den på plass igjen.

Men når jeg tenker meg om vil sikkert pakningen sitte fast og for å komme til med skrape for å få bort gamle rester er det beste å ta av bunnpanna og det er en drittjobb! :evil: Sto i 7 timer med de greiene der i går.. Må løsne motorfestene og heise opp motoren så langt det går. Da går det akkurat så vidt og få lurt bunnpanna av og på igjen... Har du penger nok ville jeg spart meg all banningen og drittarbeidet og levert den inn. Hvis ikke er det bare å brette opp armene og sette igang... :wink:

Penger er noe jeg ikke har alt for mye av, er ikke noe problem for meg å skifte, har skiftet mange bunnpanne pakninger men ikke på en E34 før, ser liksom for meg at det blir en drittjobb ja, ser ganske trangt ut mellom bunnpannen og forakselen, så må vel løfte motoren.

Men viss det ikke koster skjorta så leverer jeg den inn, er ikke krise, den svetter bare litt olje, men det er jo bedre å være føre var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...