mhane Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Da ser det ut som det blir kjøp Noen smådetaljer igjen bare....avgjørelsen tas i dag Blir trist å kvitte seg med 530d'en har jo tross alt hatt den siden juli 2003. Går felgene på E38 og E39 omhverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Se på "hjulspesifikasjoner " til venstre på siden her De er like bortsett fra en liten forskjell på senteret... BMW 7-serie 94- E38-7/G 5-120 20 72,5 B 12x1,50 BMW 5-serie 95- E39-5/D 5-120 20 74,1 B 12x1,50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Ja det burde jeg ha greid selv Er vel litt "gira" nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Trenger mao. bare senterringer, så ordner det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Da har jeg skrevet kontrakt Henter bilen på neste tisrdag eller onsdag... Blir trist å ta forvell med E39'en men motoren blir jo den samme så jeg kjenner meg vel forhåpentligvis litt igjen.. GLEDER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Da er bilen hentet. Har brukt kvelden til å "råne" rundt. 7-serien føles mye større ut enn 5-serien i begynnelsen, men du skal ikke kjøre lenge før du ikke lengre merker at noen av de ytre mål er noe større. Må si jeg er positivt overrasket over hvor "lettkjørt" den virker med tanke på svingradius, lukeparkering osv. selv om avstands sensorer foran og bak selvsagt hjelper mye. Førsteinntrykket er ihvertfall bra. Nå gleder jeg meg til å ta den ut på langtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Gratulerer! Nå har du fått en en kjøredoning! Misunner deg den! Har selv hatt prøvekjøring av en kollega's 728iA som du kan se bilder og lese litt om her: http://www.mnesby.com/mainpages/bil/bmw728.htm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Leste repotasjen din. Synes det var virkelig bra skrevet Synd jeg må på jobb, ellers hadde det blitt cruising i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Grattis med ny doning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Gratulerer så mye!! Hadde kommet meg over suget etter en E38, men neida...ikke nå lenger nei! Vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Tenk om ozzy hadde blitt med i bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 gratulerer meeget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Virka ikke dum den der! Kanskje hatt på noen litt mindre flashy felger? Alpinafelgene er jo helt übernais på 7-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Skal ha nye sommerfelger, men det blir ikke nye Alpinafelger. Har veldig lyst på det fordi jeg synes det tar seg meget bra ut, men nå er det lommeboken som bestemmer og den sier NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå