Ron Jeremy Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Som show off var dette knalltøft, som "vanlig" bil er jeg litt mer usikker. Man får jo oppmerksomhet som ingen annen med den der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Den der har vært oppe "et par" ganger før.. først for 1,5 år siden da den ble bygget. Vi fulgte den her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=880 Ser at en del av bildene desverre ikke fungerer lenger, men det er litt fra prosessen på side 2 og 3. Lakkjobben kosta ham over 100k. Sinnsykt kult resultat synes nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 fortsatt like RÅ som den var 1,5 år siden... men det er ikke mange mnd siden den sist dukket opp på forumet... i høst? anyway(s) RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Jeg har sett close-up bilder av lakken på den bilen.. Jeg har aldri sett værre apelsinhud enn det.. Hverken på bilder eller i virkeligheten.. Så denna chrome lakken har jeg ikke trua på.. (Ja det er lakk.. for de som fortsatt ikke tror det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå