Gå til innhold

E65 Prøvekjørt i dag !

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Bin ladenb var jo også pappagutt før han ble slem. ( hele familien er jo dritrike) men nok om det... helt greit at folk diskuterer.. bare hyggelig det... kan jo også legge til at jeg syns å huske at solbrillene var av da vi kikket på bilen. Det råeste jeg har kjørt var en 575M som jeg kjørte bittebittelittegran.. 5 min eller noe... også såvidt testet en 750 ( den nye) men jeg må fortsatt si at ingenting imponerer så mye som den gammle E32... da den kom i 1987 må bilverden ha opplevd en revolusjon... ok de nye bilene er jo bedre, men til å være så gammel er den fantastisk god å kjøre. feelingen er skremmende god. Skal man ha mye komfort for pengene er det E32 man skal ha.. Tror man får mer komfort for hver krone en i en E65.. nesten.

Dere vet alle hvordan det er å prøvekjøre bil.. man blir litt forelsket i akkura DEN, og når man er alene ute på veien føler man seg veldig knyttet til akkurat den bilen... blir ofte slik, så om han kjøper den gjenstår å se.. kikke på noen Mercedeser også, så vi får se.

men for å endre rettning litt kan jo folk yttre sine meninger om bilen, litt mer teknisk, om det er et godt kjøp etc. bilen har kjørt 90000 ca... jeg syns det er mye, men den føltes veldig tight og fin... virket ikke spesiellt slitt... Den hadde slikt perforert skinn ( med luft i setene) og det ser ut til å holde fasong og slikt veldig bra.. så nytt og pent ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

62LE0016.jpg

Jeg har et oppdragelsesproblem: Den eneste kommentaren han på 8 år hadde til bildene var dette. Han sa: -Oi, han kan ikke kjøre i 300 en gang. :?

Spørs om det blir en stk. skuffet pjokk om jeg skulle finne på å bytte bil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikke på noen Mercedeser også

Den nye S-Klassen da? Den er jo ikke så ille heller. Naboen til tanta mi har kjøpt seg den. Ganske fet igrunn.

Ja, nye S-klassen er grei, men liker 7 serie mye bedre. liker ikke at Mercedes har tatt en kopi av BMW interiøret. En ting jeg absolutt ikke liker med Mercedes S-klasse er de markerte hjulbuene. disse passer absolutt ikke inn på en luksusbil til 1 million kroner.

Håkon: Skal du / dere sammenlikne NY S-klasse mot en GAMMEL 7 serie?. Test heller 730d Facelift mot nye S-klasse. det er da de kan sammenliknes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt her er at.. hvis jeg er en selger og skal selge en så dyr og fin bil så vil jeg være med på prøvekjøre turen for å gi full service om å vise dill dall inne i bilen osv. Når en kjøper kommer til meg og sier nei jeg vil ikke ha deg med, så jeg får å ser på en annen bil i stede så kan det virke litt useriøst? Her i usa så er selgeren med nesten hver gang man skal prøve en bil og ja det kaller jeg faktisk god service ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå er vel ikke dissa gutta så seriøse kjøpere heller. så en useriøs selger passer bra?

hvilken useriøs selger lar to gutter på 20 år prøve en 7 serie? hehe... greit nok om de får låne en eller annen form for 3 serie bare for å få prøvd en bmw liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal styre unna utstillingsbiler hvis alle kan låne dem for en times tid. som selger hadde jeg faktisk lurt på hva de skulle med bilen siden de absolutt måtte være alene i den. stjele den, rævkjøre den el ta bilder/filme seg mens de gjorde unevnelige ting i den... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok en selger klarer å skille litt mellom genuin interesse og de som har plander om å bedrive ugang. kanskje litt sært å sammenlikne en Ny 7-serie med en E32, men det jeg mente var at den var bedre i sin tid, en E65 er i dag.. litt vanskelig å forklare egentlig.

Grunnen til at vi i det hele tatt kikker på S-klasse er at Mikes far har veldig gode kontakter der som kan skaffe en slik billig. Diesel er visstnok ikke interessant, så kommer nok ikke til å skje, men en S350 kan vel sammenliknes vel ? nå er jo ikke E65 så jævla gammel at den ikke kan sammenliknes med en ny S-klasse.. eneste problemet jeg ser er at den er mye dyrere... men men..

Mht motoren syns jeg ikke bilen virket raskere en 530d... snarer tvert imot.. men rask nok.. følte ikke at motoren slet på noen måte.

søtt at så mange reagerte på at de lånte ut en BMW 7-serie på den måten... det hadde jeg virkelig ikke forutsett... kanskje der som sitter der hjemme og irriterer dere over dette heller skal ta på hatten og gå ut og prøvekjøre litt selv... er jo verdt et forsøk.... det verste svaret man kan få er jo bare "nei"... enkelt og greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...