BalleKnalle Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Dette ser meget, meget lovende ut... litt 6-serie over denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Tror det kan bli en hit det der. Hmmm... Og der var enda en drøm på lista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Fronten ser egentlig veldig 6'er ut, men flott er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Heisann! Dette så jo meget lovende ut! Blir spennende å se den uten maskeringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Får de kasta den latterlige frontfangeren og satt på no skikkelig M og fjerna den stugge bulken på panseret så bilr det fin fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 blir sikkert veldig bra dette. Håber den blir litt mer aggressiv i fronten en E90... den ser litt for "smilende" ut.. litt mer E60 savner jeg... men men... blir sikkert en veldig god bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Får de kasta den latterlige frontfangeren og satt på no skikkelig M og fjerna den stugge bulken på panseret så bilr det fin fint! Den bulken betyr nok at det sitter noe stort noe under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Sånn burde M3 bli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Får de kasta den latterlige frontfangeren og satt på no skikkelig M og fjerna den stugge bulken på panseret så bilr det fin fint! Den bulken betyr nok at det sitter noe stort noe under der Det skal vist være noe veldig stort . Var det ikke en V8 som skulle sitte der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Får de kasta den latterlige frontfangeren og satt på no skikkelig M og fjerna den stugge bulken på panseret så bilr det fin fint! Den bulken betyr nok at det sitter noe stort noe under der Det skal vist være noe veldig stort . Var det ikke en V8 som skulle sitte der Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Stemmer at det er en V8 som skal ned i nye generasjon M3. har vært spekulert om en 415HK motor basert på V10 utgaven i M5 og M6. Sånn jeg ser den nå, har jeg virkelig stor tro på at denne bilen! Håvard ///M3: Frontfangeren er jo kamuflert. Stort sett alle kamuflerte frontfangere er stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg klarer ikke helt å forestille meg at denne slår e46 m3, men maskeringen gjør jo jobben sin og ødelegger hele intrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Blir nok en vinner denne ja. Men den har litt å leve opp til, E46 coupe er meeget flott . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå