Tweety bimma Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Syns nå den bakfangern var litt drøy på en e34 jeg men Men baklysene er fete,har vurdert sånne sjøl jeg men syns det er penest på lyse biler... men svart sota baklykter er fett på mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 sånn panser forlenger synes jeg er rett og slett stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 synes også at denna var kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Original e34 er kjedelig og spinkel.. Denne var morsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Min dom: *Kunne spart seg "bad looken", ellers RÅ front! *Fete baklykter *Alt for stor bakfanger, ikke bra.. ;p *Ikke de feteste felgene jeg har sett heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Baklyktene er fra Volvo , eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Disse baklyktene er mye penere (hvis en skal ha crystal clear): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Disse baklyktene er mye penere (hvis en skal ha crystal clear): vel........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 helt grei e34,litt mye plastikk,men nyydelige baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Blir fort overkill den fangeren der... vet ikke åssen den ser ut i front men... råe felger da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Disse baklyktene er mye penere (hvis en skal ha crystal clear): Har lurt litt på de der, men er nødt til å se de på bil før jeg bestemmer meg. Du har ikke noe bilde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Personlig syns jeg M5 med nurnbergring pakka er penest. Skjønner ikke hva som er så stas med alt det gitteret, er det en fengselsfugl som er nostalgisk det eller Som mange andre sier her inne, blir litt overkill! Men til trådstarter, du sier du liker bilen, men at dessverre er det ikke alle som er enig med deg, hva så? Det er jo din smak som bilen din skal representere, ingen andres, så ikke vær redd for å skille deg ut, men gjør DET DU HAR LYST TIL Å GJØRE, istedenfor å følge alle andres smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Personlig syns jeg M5 med nurnbergring pakka er penest. What? Er det en jubileumsmodell etter Nurnbergprosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 badlook lista syns jeg ikke var noe fin, ellers er jeg enig med ingard...kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 trotto, hehe, could be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå