///M Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=297273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 DETTE ER GAMMELT NYTT ///M.....Er det ikke på tide du skaffer deg en "skikkelig" bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 enig, enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 DETTE ER GAMMELT NYTT ///M.....Er det ikke på tide du skaffer deg en "skikkelig" bil? Har ikke hvert så oppdatert da når jeg var borte i 3mnd, og hvem er DU som kommer til meg og sier at jeg skal skaffe meg en skikkelig bil. Jeg kjøper det jeg har råd til, og har dessverre ikke like bra råd som deg, og hadde jeg hatt det hadde jeg hvertfall ikke skryti om av det og hvertfall ikke sett ned på de andre hvis de hadde dårligere biler. enig, enig hva er du enig med da?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Rå den bilen der, sjølv om det er "gammelt" nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 DETTE ER GAMMELT NYTT ///M.....Er det ikke på tide du skaffer deg en "skikkelig" bil? Har ikke hvert så oppdatert da når jeg var borte i 3mnd, og hvem er DU som kommer til meg og sier at jeg skal skaffe meg en skikkelig bil. Jeg kjøper det jeg har råd til, og har dessverre ikke like bra råd som deg, og hadde jeg hatt det hadde jeg hvertfall ikke skryti om av det og hvertfall ikke sett ned på de andre hvis de hadde dårligere biler. enig, enig hva er du enig med da?????????????? Tror egentlig han bare mente at du kjører "feil" merke.. Finnes billige BMW er også. Forresten en meget rå bil du viste bilder av ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 DETTE ER GAMMELT NYTT ///M.....Er det ikke på tide du skaffer deg en "skikkelig" bil? Har ikke hvert så oppdatert da når jeg var borte i 3mnd, og hvem er DU som kommer til meg og sier at jeg skal skaffe meg en skikkelig bil. Jeg kjøper det jeg har råd til, og har dessverre ikke like bra råd som deg, og hadde jeg hatt det hadde jeg hvertfall ikke skryti om av det og hvertfall ikke sett ned på de andre hvis de hadde dårligere biler. enig, enig hva er du enig med da?????????????? Tror egentlig han bare mente at du kjører "feil" merke.. Finnes billige BMW er også. Forresten en meget rå bil du viste bilder av ja. tjaa men måten han skrev det på tyder ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg frekventerer ikke Mercedes forum med BMWen min iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg frekventerer ikke Mercedes forum med BMWen min iaf Vi har jo ikke noe krav om at man skal ha en BMW for å kunne skrive her inne... det holder med en interesse for BMW og at man ellers følger forumreglene... Jeg mener at en Mercedes-Benz W124 230E er en utmerket bil å kjøre rundt i mens man venter på at den rette BMW´en skal dukke opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jada,men det var voldsomt på hogget ///M var også da. De fleste skjønnte vel at M6 bjørn siktet til at ///M skjørte en MB på ett BMW forum? Hadde jo ikke noe med fattig og rik å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jada,men det var voldsomt på hogget ///M var også da.De fleste skjønnte vel at M6 bjørn siktet til at ///M skjørte en MB på ett BMW forum? Hadde jo ikke noe med fattig og rik å gjøre... Kommunikasjon er vanskelig, men la oss holde oss til saken... Z4 M Coupé ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Det spiller da ingen rolle om ///M kjører Mercedes-Benz! Hvis han har interesse av BMW må jo han få lov på lik linje med alle oss andre både lese og skrive på et BMW forum. Det er mange på Bimmers som ikke har BMW, men er her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 KUL BIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå