Viko Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Ikkje så aller verst, men men. Liker meget godt.. Liker ikkje. Bob Bob, vist det var eneste utvei. EDIT:Post gjerne flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Number quattro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 må nok si det er e30 interiøret som treffer hjertet mest av disse. Enormt bra førermiljø som BMW kun har oppdatert oppigjennom, og ikke totalt forandret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Jeg synes hudinteriøret er finest. Sort er fint, men blir veldig stygt når det begynner å sprikke. Men det er vel med smaken som med damer. Noen liker moren, mens noen liker datteren............hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 må nok si e30 interiøret for det er sånt jeg har i bilen min kjempegode seter det åsså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 jeg liker Nye 7-serien veldig veldig godt. men 520'en til TAS har også en meget fin farge. Beige og blått passer BMW veldig bra. Mht Kvalitet var vel BMW på sitt beste med E39.. etter det gikk det litt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Mht Kvalitet var vel BMW på sitt beste med E39.. etter det gikk det litt ned... Ka begrunner du dette med?? Post gjerne flere bilder folks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 jeg liker Nye 7-serien veldig veldig godt. men 520'en til TAS har også en meget fin farge. Beige og blått passer BMW veldig bra. Mht Kvalitet var vel BMW på sitt beste med E39.. etter det gikk det litt ned... Synes Bmw var på sitt beste med E34 jeg.... Nå synes jeg det kommer mange svar her! Er spørsmålet fineste interiør farge eller beste førermiljø!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 E38 med navi og svart skinn er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Må innrømme at jeg likte dette interiøret veldig godt. Hentet fra en 1998 mod. Z3 M-roadster cab. Passet også veldig godt til bilen generellt. (Antar at veltebøylene også er del av interiøret.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 E38 eller E39 med beige/sand kombinasjon, lysegult over svart, grått over svart eller helsvart er lekkert! Skinn såklart! Verste er marineblått over blått både i skinn og stoff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Gi meg dette interiøret så er jeg tilfredstilt... så langt kom toppen med Alpina E38 B12... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Jeg svelger stort sett de fleste BMW interiør med en eller annen form for skinninteriør. Noe jeg absolutt ikke svelger er rødt, gult, blått og en del andre fæle / knasje farger på interiøret / skinninteriøret. Fargene jeg absolutt liker er Beige, grå, sort, lyst skinn, creme, etc. dette er veldig pene farger som gjør seg utrolig bra i BMW. Sort kan bli litt kjedelig i lengden - men hadde jeg vært ute etter en bil og den var med sort skinn, hadde jeg ikke nølt av den grunn - Jeg skal jo ikke nekte for at jeg syns interiøret mitt er fint. - Fargen heter vel forresten Amethyst! Av "nyere" og nye modellserier liker jeg E39, E38, E53, E60/61, E63/64 og E65/66 spesielt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Gi meg dette interiøret så er jeg tilfredstilt... så langt kom toppen med Alpina E38 B12... Bilde 1 er jeg veldig glad i og har hatt på min topp 3 liste av BMW interiør fra første gangen jeg prøvde det i en 98mod. 540 touring. (En av grunnene til at jeg vil ha fullproppet 5'er neste gang jeg bytter bil.) Bilde 3 i fra baksetet var helt konge. Men hva er det i det midtarmlene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Sort skinninteriør er ofte penest i mine øyne. Spesielt E36 M3 og E46 M3 stolene er meeget nice. Også noe alcantara (rett skrevet?) er pent.. Eneste unntaket må være en race rigget bil med sorte bøttestoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå