Ron Jeremy Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 GTA er konge, har GTA vice city, GTA San andreas, og GTA til PSP. Spiller selv GTA på min pioneer plasma, ganske så fett ja! GTA kommer på PS3, kommer ikke flere GTA til PS2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 ...GTA kommer på PS3... Nytt GTA spill til PS3 altså? Har du noe mer info eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 ...GTA kommer på PS3... Nytt GTA spill til PS3 altså? Har du noe mer info eller? Jeg håper jo helst en PC-versjon, for liker ikke å spille GTA på håndkontroller, må spille med mus og tastatur... Men PS3 blir nok handlet inn til min 37 LCD... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 ...GTA kommer på PS3... Nytt GTA spill til PS3 altså? Har du noe mer info eller? Jeg håper jo helst en PC-versjon, for liker ikke å spille GTA på håndkontroller, må spille med mus og tastatur... Men PS3 blir nok handlet inn til min 37 LCD... PC-versjonene kommer vel et år etter PS-utgaven.. Noen som vet hva introduksjonsprisen på PS3 blir sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Litt OT, men noen som vet om det snart kommer en oppfølger til GTA SA ? 07, eller 08 vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Litt OT, men noen som vet om det snart kommer en oppfølger til GTA SA ? 07, eller 08 vel? Såå lenge til.,.. huff. Egentlig syns jeg det er merkelig at ikke flere lager slike spill. Må jo være et hav av muligheter og manus for slike spill. Er ikke bare Rockstar som kan lage GTA. Jeg lager gjerne manus og idéen hvis noen kan programmere... ( Det kommer sikkert ikke som en bombe at det blir noen BMW'er i mitt manus...hehe ) Jeg spilte Mafia for 2 år siden, det er jo i samme sjanger og var kjempe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Du har jo også Driver serien, og siste tilskudd, Godfather - The Game. Så vidt jeg vet er ingen av disse like gode som GTA. Spillet jeg savner aller mest er en bilsimulator der du kjører på vanlige veier, med vanlige andre bilister, og da med bilfysikk som i GTR eller LFS. (Litt lignende NFS 1 kanskje, men med skikkelig fysikk og grafikk. Altså kappkjøre mot en annen bil i relativt tett vanlig trafikk.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 The Godfather blir jo litt i samme sjanger da det syns hvertfall jeg! GTA I, II, III, VC, SA, Mafia og nå Gudfaren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 The Godfather blir jo litt i samme sjanger da det syns hvertfall jeg!GTA I, II, III, VC, SA, Mafia og nå Gudfaren! Gudfaren skal jeg prøve,. takk for tipset skillbill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Skulle blitt programmerer og lagd et stort megaspill som er en "blanding" av mine største favoritter gjennom tidene! 1. Action fra GTA-serien, Mafia og Godfather 2. Bilkjøring/fysikk fra NFS 3. Settingen skulle vært lagt til en virkelig by, f.eks Oslo (nye gudfaren foregår jo i NY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Skulle blitt programmerer og lagd et stort megaspill som er en "blanding" av mine største favoritter gjennom tidene!1. Action fra GTA-serien, Mafia og Godfather 2. Bilkjøring/fysikk fra NFS 3. Settingen skulle vært lagt til en virkelig by, f.eks Oslo (nye gudfaren foregår jo i NY) GTA San Andreas foregår jo i LA, San Francisco og Las Vegas... men det blir jo ikke helt ekte.. men hadde vært kult med et gangsterspill i fra Oslo... f.eks basert på filmen Izzat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Omvendt her. Sverger til PC på gta. Bedre grafikk, bedre å styre og pc er mye kraftigere og loader mye kjappere ! Mye morsommere å spille på 42" plasmatv enn 19" pc-skjerm Litt OT, men hører rykter om at spilling på plasmaskjerm er meget ugunstig med tanke på varigheten på skjermen. Er det spill der det er en "konsoll" eller lignende der bildet står stille, vil plasmaen "brenne" fast bildet i skjermen. Er en som fikk gjennomgå dette på jobb... Bare en liten tankevekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Omvendt her. Sverger til PC på gta. Bedre grafikk, bedre å styre og pc er mye kraftigere og loader mye kjappere ! Mye morsommere å spille på 42" plasmatv enn 19" pc-skjerm Litt OT, men hører rykter om at spilling på plasmaskjerm er meget ugunstig med tanke på varigheten på skjermen. Er det spill der det er en "konsoll" eller lignende der bildet står stille, vil plasmaen "brenne" fast bildet i skjermen. Er en som fikk gjennomgå dette på jobb... Bare en liten tankevekker... Sant det altså, men ikke noe problem, samme skjer når en slår av tven etter å ha sett på "vanlige" sendinger, da vises f.eks TV3 logoen øverst til høyre, men det er borte igjen til dagen etterpå. Da jeg kjøpte min sa de at skjermen ville "leve" i 10 år med normal bruk, 4-5 timer daglig, etter det (og underveis) ville plasmacellene brytes ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 kan noen forklare hvordan jeg bytter ut bilene? hehe Da Vice City var i skuddet var jeg ivri på dette, hadde en meget bra bilpark syntes jeg.. BMW E-34 M5, Mercedes G500 Brabus, Shelby Mustang GT500, Mercedes 190, Rolls Royce limo, Mercedes S600 limo, Lamborghini Countash, Audi Coupe Quattro, Ferrari 328 GTB, Hummer H1, Jeep og masse masse mer! Var gøy, men litt tidkrevende å bytte om filer, skrive inn nye systemkoder, fargekoder og tune dem slik man ville, i tillegg til å skrive inn andre merke-navn, men ble mye mer morsomt med en gang rundet spillet en 3-4 ganger, men da gikk jeg også lei Har masse filer til biler og andre mods, inkl. installasjonsveiledning og greier til GTA Vice City og GTA 3. (ikke san andreas, men d finner man enklere nå enn hva man gjorde til de forrige utgavene. Sjekk ut www.theborggaming.com ) Kan sendes på mail ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå