hagenisse Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Neh, 19" er for stort på E36. Ser rart ut i mine øyne. Ser ut som en strøken bil ellers dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Pent med felger, selv om jeg synes 18" er max på E36 Btw, er det "in" med lexus i Harstad eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 in og in fru blom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Siden han med e36 foran deg også har, mener jeg Btw, ser ikke ut som det er bart hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 meeeeget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Du er vel en av de få her som liker lexus lykter tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 naitsirk, thanks mate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hao låo cænn ju gåo??? Fett. Kan aldri senke en bil for mye!!!!!!!... Synes det ble bra greier eg. Eneste lyktene som er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 hehe, takk for den lyktene er som sagt bestillt (m3 lykter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 update, i dag er skjørtene ferdige lakkert! MEN har bud på 100 000,- for hele sulamitten, vurderer STERKT salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Lenge har du biler i snitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 2-3 mnd...varierer noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Bilen er ikke solgt enda, hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 innpress på felgene? hvilket senkesett har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg er nok en av de som har litt vondt for å svelge 19" på E36 ja, det ser litt stort ut, og det er nok jævlig å kjøre på, hvertfall i disse dager. Lexus lykter er heller ikke noe jeg fikser bra... så ja, hvorfor ikke selge den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå